en toen kon je niks meer doen aan je manta

Forumindex Forums Modellen Manta en toen kon je niks meer doen aan je manta

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Redmen
    Deelnemer

ik zou nie weten wij er allemaal bij de schuur zijn geweest ik huur een stuk van de schuur
      samen met me pa en vrienden maar er zijn nog andere huurders meschien dat die iets verlult hebbe
      maar bij hun waren ook alle kasten opgebroken weet nie of hun wat missen want ze zijn der nooit
      ik ben elke woensdag en zaterdag een beetje aan het sleutelen en in de dagen daar tussen is het gebeurd

maarja het lost niks op ben nou al een beetje aan het rondkijken na nieuw gereedschap

city77

ik wens je veel succes met het aanvullen van je gereedschap en hoop voor je dat er nog wel iets terug komt of dat er iets van de daders bekend word.

EVD

hmm, ik ken een paar gasten van vroeger, die zoiets volgensmij vaker geflikt hebben, in de omgeving hoogland.

Ik ga hun maar is even stilletjes uithoren!:hmmz

Tomvt

hoeven geen bekende te zijn, een topicje over de restauratie van de manta is genoeg, zie je vaak precies hoe je ergens kunt komen en wat er allemaal ligt in een werkplaats, moeten ze alleen nog even uitzoeken waar t is en dat is ook zo gebeurd…

Redmen
            Deelnemer

origineel gepost door Kale gek
              hoeven geen bekende te zijn, een topicje over de restauratie van de manta is genoeg, zie je vaak precies hoe je ergens kunt komen en wat er allemaal ligt in een werkplaats, moeten ze alleen nog even uitzoeken waar t is en dat is ook zo gebeurd…

ja das waar maar als je altijd het slechte in een mens denk dan kan je niks zeggen over wat je doet of maakt

ik ga der gewoon nie vanuit dat iemand van hier het is geweest want dan hadden ze zeker onderdelen meegenomen

The_Undertaker
              Deelnemer

origineel gepost door Kale gek

Dat is ook de reden waarom ik voorlopig mooi niks over de lopende projecten plaats.

In ieder geval sterkte d’r mee.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.