Forumindex › Forums › Modellen › Manta › en toen kon je niks meer doen aan je manta
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2010 om 16:22 #17218576
nou het ergste wat mij kon overkomen is gebeurd,
ze hebben ingebroken in me schuur en al me gereedschap meegenomen :cry
wat een ellende denk je lekker aan je manta te gaan werken nou nie dus.
alles lag opgetrokken en overhoop :fy1:swear:swearmaar 1 geluk ze hebbe geen onderdelen meegenomen want veel van me onderdelen zijn nergens meer te krijgen of heel duur. gereedschap kan je weer kopen maar de spullen voor de manta zijn zeldzaam
ik weet in iedergeval wel weer waar ik de aankomende maanden voor moet werken voordat je weer een beetje gereedschap hebt:(
13 maart 2010 om 16:27 #17629091dat is echt kut :swear:fy1 ik vindt dat ze daar gewoon moeten af blijfen de hufters
sterkte er mee
gr willem13 maart 2010 om 16:31 #17629092dat is mooi klote zeg.
13 maart 2010 om 16:33 #17629093Hufters, kom bij mij niet aan mijn vrouw , kind of gereedschap
13 maart 2010 om 16:34 #17629094ja ik baal der ook echt goed van
ze hebben een dakplaat losgemaakt en toen een gat in het dak gemaakt daarna hebben ze de stalen deuren open gemaakt ( die kunnen alleen van binnenuit open ) waarschijnlijk een auto of busje na binnen gereden vol gegooid en toen stalen deur weer dicht en via het dak na buiten zo lijkt het van buiten of er niks is gebeurd :swear:swear:fy1:swear:thumbdown
zo denk ik dat ze het gedaan hebben want de stalen deur kan van buiten uit nie open en op de zijdeur zitten inbraak sloten en een antikraakstrip maarja wie denk dat ze via het dak komen:mad:
13 maart 2010 om 16:58 #17629095Ga er maar van uit dat het jongens zijn die eerder bij jou of in de sleutelruimte zijn geweest
13 maart 2010 om 17:01 #17629096kLOTE VOLK dat ze maar gaan werken voor hun geld:argue
13 maart 2010 om 19:52 #17629097AnoniemLid sinds:
1 January 1970t moet niet gekker worden:o
vuile stinkerds:puke:puke
je zal ze maar betrappen
werd het niet enkel met een corrigerend gesprekje afgehandeld;)13 maart 2010 om 19:55 #17629098zal als ik in de leusden ben is me oren en ogen open houden(me meisje woont daar) miss paar specifieke dingen
13 maart 2010 om 20:10 #17629099brrrr ik denk als mij zoiets zou overkomen dan eten ze morgen en eerste tijd karbonade door n slangetje en ik weet van niks :thumbup:puke
Moeten wel bekenden zijn geweest anders hadden ze voor n ”dichte deur” gestaan. ze wisten dat je alleen via dak na binnen kon …
Nou suc6 met herstelwerkzaam heden.
grtz
13 maart 2010 om 20:31 #17629100tering, da’s niet mooi man! ben blij dat hier thuis alles achter slot en grendel ligt, bewaakt door de honden.
maar damn, door het dak,
hoe verzinnen ze ‘t in godsnaam! :o13 maart 2010 om 20:53 #17629101Bij mij zit inderdaad ook achter slot en grendel, ik heb ‘t wel verzekerd voor ‘t geval dat…..
13 maart 2010 om 21:19 #17629102gaat weer lekker.
wat een volk hey.
nog een geluk dat ze geen onderdelen hebben gejat.
of de manta gesloopt of zo iets.
hebben ze soms ook wel een handje van.
ik hoop voor je dat ze gepakt worden.
sterkte er mee.14 maart 2010 om 01:15 #17629103hey echt kloten voor je, maar wat mis je allemaal ?
misschien dat er hier lui opt forum nog wat dingen over hebben dat je voor een prikkie over kan nemen ?
14 maart 2010 om 09:14 #17629104origineel gepost door Redmen
ja ik baal der ook echt goed vanze hebben een dakplaat losgemaakt en toen een gat in het dak gemaakt daarna hebben ze de stalen deuren open gemaakt ( die kunnen alleen van binnenuit open ) waarschijnlijk een auto of busje na binnen gereden vol gegooid en toen stalen deur weer dicht en via het dak na buiten zo lijkt het van buiten of er niks is gebeurd :swear:swear:fy1:swear:thumbdown
zo denk ik dat ze het gedaan hebben want de stalen deur kan van buiten uit nie open en op de zijdeur zitten inbraak sloten en een antikraakstrip maarja wie denk dat ze via het dak komen:mad:
misschien even een hangslot aan de buitenkant monteren kan de deur niet meer van binnen open, en om nou alles via het dak naar buiten te doen is vaak geen optie.
Dan hou je je gereedschap de volgende keer misschien wat langer,maar het blijft evenzogoed klote14 maart 2010 om 09:20 #17629105het is toch te gek voor woorden tegenwoordig in nederland:fy1je moet gvd:fy1bijna een beveiligingsbedrijf inschakelen wil je je eigen spullen bewaken :arguemoet niet gekker worden zo:swear:swear:sweardat ze het hier maar nooit proberen hebben ze een rotweiler in de broek hangen:Pen als ik ze zelf te pakken krijg is dat nog slechter voor hun gezondheid:mad:
14 maart 2010 om 09:26 #17629106dit heb ik ook bijna ooit een sgehad bij de loods die ik toen huurde
had stel gozers s’middags voor onderdelen en die waren aardig aan het rond kijken en vroegen ook of mijn lastoestel te koop was omdat dat wel een erg mooi ding was blabla.
topen ik zei van niet vertrokken ze met de gekochte onderdelen ,maar snachts is er wel geprobeerd in te breken ,wat ze enkel niet wisten was dat er ook nog een hond aanwezig was die op het moment dat hun er waren binnen zat :D
mijn schade bleef beperkt tot een door geknipt slot ,toen werden ze gestoort door de hond :Pmaar blijft toch te idioot voor worden zoiets ,blijf gewoon met je tengels van andermans sopullen af en koop het zelf
met dit soort gasten moet je korte metten maken ,heb je gejat prima klauwen eraf hakken doen ze het nooit weer
stelletje teringlijers:argue14 maart 2010 om 11:03 #17629107ja ik zit dr ook goed mee in me maag je doet er jaren over om een beetje gereedschap te hebben
en dan is alles ineens weg.:mad:maar ik heb ook altijd me spullen in stallen kasten staan en daar dan weer discus sloten op maar die
hebbe ze der afgehaald
ik ga nu ook idd een groot slot op de binnenkant van de stalen deur zettenen dan ga je aangifte doen bij de politie iets wat 2 uur duurt en je schiet der niks mee op ja meschien kan ik der wat mee bij me verzekering :hmmz
hier een klein lijsttje van wat ik allemaal mis meschien als jullie iets wordt aangeboden of zien op marktplaats bijvoorbeeld en je denk dat kan van maarten ( redmen ) ik dus zijn laat het me aub weten dan kan ik der meschien iets mee bij de politie
dewalt accutol 12v met 3 accu’s en een oplader
dewalt klopbormachine 18v op accu met 1 accu en oplader
dewalt slagmoersleutel 18v met 1 accu en een oplader
dewalt boren set , met boren 1 tot 13, bitjes bithouders, enz.
lasapperaat sebora type 155 kleur rood
2 paar lashandschoenen
ladeken
laskap zoeen die als je gaat lassen pas donker wordt
haakse slijper met staal borstel
doppenset 61 delig van allround kleur blauw
doppenset torks merk weet ik nie meer wel dat het een rood roze doos had
inbussenset maten 1 tot 13 en engelse maten kleur rood
3 paar ringratel sleutels maten 10, 13, en 17 van gebora volgens mij
en nog een hoop kleine gereedschapen meschien dat ze dat allemaal bij mekaar aanbiedenhoop dat jullie me meschien kunnen helpen met de zoektocht na me spullen alvast bedankt allemaal:thumbup
14 maart 2010 om 11:06 #17629108ben je lekker mee zeg:thumbdown:cry
14 maart 2010 om 12:06 #17629109tja das inderdaad aangifte tegen onbekende verdachte
hoor je nooit weer wat van tenzij ze gepakt worden en deze diefstal ook bekennen14 maart 2010 om 12:17 #17629110ik ga eens voor je op letten op mp en speurders.
sterkte14 maart 2010 om 12:19 #17629111en eens even nadenken wie de laatste tijd in je loods zijn geweest ,wand zoals eerder vermeld moet het iemand zijn geweest die bij je binnen geweest is en weet wat er te halen viel
14 maart 2010 om 13:20 #17629112das id mooi klote zeg, vieze flikkers :swear en nog aardig prijzig gereedschap zo te lezen…..
hier hoeven ze dat ook niet te proberen….alles is hier op slot plus dat er een hond rondloopt.
maar hoop voor je dat ze die jongens pakken en dat je iig een deel van je gereedschap terugkrijgt.14 maart 2010 om 14:26 #17629113ja ik hoop ook dat ze gepakt worden maar die kans is net zo groot als dat ik geld via me verzekering kan krijgen al zou ik alleen al een lasapperaat kunnen kopen dan was ik al blij
maar ik ga nou me kasten beter beveiligen
de stalen deur komt ook een groot slot op
en ga kijken voor een stil alarmplus nog beter weet iemand een andere plek, schuur, loods, of bij een boer waar ik meschien na toe kan verhuizen in de omgeving leuden amersfoort
14 maart 2010 om 15:38 #17629114heb je niet toevallig de laatste weken volk bij de schuur gehad ?
ze hebben wel moeten weten wat er allemaal lag denk ik zo aangezien ze de moeite hebben genomen om via het dak te gaan ? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.