Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › En ons Kadett GSI project/ Update Opbouw van onze paarse GSI
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 juli 2013 om 10:15 #17259008
Hoi, ik ben Linda en wilde even het GSI project laten zien wat we gaan opbouwen met een andere doner GSI,
Dit is onze sloper, over genomen in feb 2013 met een 16v
En dan nu de foto’s van onze nieuwste aanwinst wat we sinds maandag in het bezit hebben, mischien wel bij somige mensen bekend, body is hard, wel gelast en volgends somige geen echte gsi maar dat zal voor ons de pret niet drukken, deze wordt helemaal her opgebouwd, alles wat er nu nog inzit gaat eruit, zodat we een schoon begin kunnen maken.
en dan hier de foto’s
http://i159.photobucket.com/albums/t148/combofahrer53/2013-07-01141720_zpsf0fc0eac.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;[/img]
Dat waren de foto’s van het ophalen, dinsdag alles uit geruimt en de voorbumper erop gezet, zag het geheel er zo uit.
Dat waren de foto’s, zodra er weer update’s komen, worden die erbij gezet ;)
6 juli 2013 om 16:12 #18157041Lekker bezig, die andere ziet er nog niet eens zo hopeloos uit op de foto’s, alleen die schade is lelijk en wielrand achter rechts is ook niet heel mooi gemaakt qua vorm. Maar zit veel roest aan zeker?
6 juli 2013 om 17:49 #18157042Ah weer een mooi Kadett projectje ben benieuwd!
6 juli 2013 om 18:26 #18157043De gsi op de bovenste foto’s is erg slecht van onder, vooral bij de ophanging onder, de rest van de bodem is bruin van de roest, plus die schade er nog bij, reden genoeg om over te gaan tot slopen, maar daarvoor redden we een andere gsi
7 juli 2013 om 19:54 #18157044Jammer hoor elke keer als ik deze kadett zie zit er minder leuke dingen aan. al het moois is er nu wel af op de 16v na dan die er nog in ligt wel erg goed blok trouwens of gaat die er uit?
Mooi dat die weer opgebouwd wordt heeft die auto wel verdient na al die jaren uit elkaar gelegen te hebben.
Groeten bas.
7 juli 2013 om 21:00 #18157045@Sebbe GSI wrote:
Jammer hoor elke keer als ik deze kadett zie zit er minder leuke dingen aan. al het moois is er nu wel af op de 16v na dan die er nog in ligt wel erg goed blok trouwens of gaat die er uit?
Mooi dat die weer opgebouwd wordt heeft die auto wel verdient na al die jaren uit elkaar gelegen te hebben.
Groeten bas.
de bovenste gsi is idd erg verwaarloost, blok daarin tegen is perfect, is lekker fel, gebruikt geen olie, lekt niet, dus we hebben al besloten dat dat blok verder gaat in de andere gsi, wat al jaren uit elkaar ligt, waarom dat die wagen al zolang er zo bij staat snap ik ook niet, mischien dat iemand het wel weet
7 juli 2013 om 21:27 #18157046Ik heb zelf nog aan die auto gewerkt blok wat daar in legt is echt goed hoor zal ik er zelf lekker in laten. Zit de gespoten kleppen deksel en sfi vervanger en lucht buis er ook nog bij? want dat stond wel erg netjes onder de kap.
Ik had het over de gsi die jullie op gaan bouwen trouwens.
Groeten bas.
7 juli 2013 om 22:48 #18157047@Sebbe GSI wrote:
Ik heb zelf nog aan die auto gewerkt blok wat daar in legt is echt goed hoor zal ik er zelf lekker in laten. Zit de gespoten kleppen deksel en sfi vervanger en lucht buis er ook nog bij? want dat stond wel erg netjes onder de kap.
Ik had het over de gsi die jullie op gaan bouwen trouwens.
Groeten bas.
Ik heb het kleppen deksel er niet bij, de buis en verdelerkap ook niet, als het een goed blok is, vertrouw ik daar op, is me ook verteld geworden, alleen heb ik hem niet horen lopen, zowie zo zijn een aantal aanbouw delen er bij en de kabelboom van de motor ziet er niet al te fris uit, wil deze motor wel aan de praat brengen, als het die zelfde motor is, er zit namelijk een coskop op.
Verder zou ik het fijn vinden om wat meer van deze auto te weten te komen
8 juli 2013 om 14:33 #18157048Je mag me wel een pm sturen met je vragen hoor ik heb aan deze auto gewerkt voor dat die de 1e keer uit elkaar ging dus weet wel erg veel van die auto.
Dis riem die op de motor licht is 3 jaar oud en heeft denk ik 1000 km gedraaid. Blok loopt goed en rook niet. Jammer dat je die er niet bij heb gekregen zaten er wel bij toen die de 1e keer weg ging als het goed is. maar de smoke achterlichten zijn er ook al uit en volgens mij nog wel meer leuke dingen.
Groeten bas.
8 juli 2013 om 16:21 #18157049Je hebt pb, dan heb ik nog een vraag, zijn er nog foto’s van hoe de auto ooits is geweest?
9 juli 2013 om 19:11 #18157050Vandaag maar eens begin gemaakt met de motor , als eerste de versnellings bak vast gezet, deze zat bijna los, daarna heb ik me eens de motor kabelboom goed bekeken, en toch maar uit gebouwd, thuis al het plakband eraf gehaald, en toen was het schrikken wat ik aantrof, overal van dunne kabels naar dikken kabels, of van 1 kabel naar 5 kabels, diverse kabels gesmolten, en mischien van alle kabels 1 gesoldeerd, de rest gewoon in elkaar gedraaid, een triest beeld van wanhoop, vraag me af of deze motor zo wel heeft kunnen lopen :wtf
In ieder geval ben ik dus opzoek naar een goede motorboom om verder te kunnen
bij deze nog wat foto’s
En uiteraard een foto in het zonnetje
14 juli 2013 om 18:13 #1815705116 juli 2013 om 12:42 #18157052Wat gaan jullie met de kabelboom doen die in de slooper ligt dan bedoelnik de boom die in de auto ligt. Mooi kleurtje zelfde kleur als de mijne!
16 juli 2013 om 13:26 #18157053Ziet er naar uit als een poging om de benzinepomp relais te bypassen, en dan wel een hele lelijke poging. Sowieso dom om die er uit te laten in een wegauto, lekker veilig ook, als je pomp nog effe 52 liter benzine rond spuit als je een ongeluk hebt gehad. Maar goed, ziet er nog wel werkbaar uit als je er echt handig mee bent krijg je die boom weer helemaal netjes hoor.
16 juli 2013 om 22:49 #18157054Van de kabelboom gaat helaas niks weg, omdat ik wat achter de hand wil hebben voor het geval ik nog op problemen ga stuiten met opbouwen.
@ Vinci .Over de motor kabelboom gesproken, als ik echt niks anders zou kunnen vinden zou ik deze wel gaan solderen, al ben ik niet blij dat deze boom zo verpruts is, vandaar eerst de poging om een nette boom te vinden ;)
18 juli 2013 om 20:55 #18157055Vandaag maar besloten om de GSI te gaan slopen, dit stond op de planning , maar helaas door familie omstandigheden, maar meteen begonnen, hier wat foto’s van de demontage, alles tussen door omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt, en mischien niet meer zelfstandig kan wonen, zal de andere GSi wat opgebouwd moet worden van locatie moeten wijzigen als het even gaat tegen zitten.
Morgen meer foto’s ;)
27 juli 2013 om 08:16 #18157056Hier ook maar even wat plaatsen, momenteel weinig tijd door familie omstandigheden, maar tussen door wel wat tijd gehad om toch er wat aan te doen, zo is de kabelboom in het interieur verwijderd en van de koplampen, ook de hemel eruit gehaald, alle zij kappen en gordels, pedalen vloerbedekking,kachel, kan jullie melden dat hij behoorlijk rot is, motor is ook klaar om in de takel te gaan, voorpijp is er ook al af inmiddels. ;)
27 juli 2013 om 08:41 #18157057Die is idd behoorlijk rot ja
27 juli 2013 om 08:47 #18157058AnoniemLid sinds:
1 January 1970Denk dat deze behoorlijk waterschade heeft gehad. Dus dat het via raam/deurrubbers naar binnen is gegaan en lang heeft stil gestaan.
27 juli 2013 om 09:05 #18157059Zo ziet de onderkant er ook uit, een en al roest, apk was toch al niet meer mogelijk geweest, ook met die zij schade
28 juli 2013 om 06:59 #1815706028 juli 2013 om 09:35 #18157061zoo daar wordt niet stil gezeten :thumb :thumb dashbord nog redelijk knap of verkoop je die ook niet king: is dat de kleur aubergine?? keep up the good work :kewlpics :thumb :thumb
8 augustus 2013 om 13:51 #18157062Dashboard is nog in een redelijke toestand.
Even een Update van onze GSI plaatsen wat we gaan opbouwen, gister helemaal naar Harskamp ( Gelderland ) opgereden voor daar een Leder Champion interieur op te halen, en bij deze meteen wat foto’s gemaakt na een poets beurtje. ;)
En uiteraard ook met een Boardcomputer naar huis gekomen :DWij zijn tevreden als je gaat kijken dat het interieur al 24 jaar oud is, dan neem ik mijn petje af dat het nog zo erbij staat.
alles zat er ook netjes bij, zelfs de stoelbouten :thumb8 augustus 2013 om 15:14 #18157063Nou zeg dat ziet er zeker goed uit dat interieur :thumbup ! Ben benieuwd of die boardcomputer naar behoren werkt , dit omdat er meerdere types van zijn.
8 augustus 2013 om 16:28 #18157064@mark wrote:
Nou zeg dat ziet er zeker goed uit dat interieur :thumbup ! Ben benieuwd of die boardcomputer naar behoren werkt , dit omdat er meerdere types van zijn.
Interieur is echt netjes, boardcomputer komt uit een 16v, dus ga er wel vanuit dat hij de juiste ;) waardes aangeeft, anders kunnen we altijd nog verder kijken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.