emielastra uit nijmegen stelt zich ook ff voor incl foto’s

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik emielastra uit nijmegen stelt zich ook ff voor incl foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    emielastra

nou eindelijk is t zover
      was al een ruime tijd hier aanwezig maar nog ff gewacht op kleine mods aan me auto voor ik me ging voorstellen
      komen er nog wel een paar bij zoals astra H gtc bumper lip , zoek nog een setje achterlichten die ik wil ik gaan spuiten en ik wil mischien nog ander koplampen en aantal schijtvlekken en krasjes wegwerken (kan allemaal op me werk dus das gunstig)

eerst ff over mezelf

ik ben emiel ik kom uit nijmegen en heb sinds 3 maanden een astra g 1.7 dti uit 2002
      ben profesioneel auto detailer(moeilijk woord) als beroep kan ook eventueel wat betekenen voor mensen in een straal van 50 km rondom nijmegen

wat fotos van de auto:

waterview:

en nog een samen met de astra f van me maatje:

nou ik hoop dat ie een beetje in de smaak valt bij mensen hier zou t ook wel leuk vinden om via deze manier keer samen met forummers ff de auto wassen bij anac nijmegen ben daar bijna elke avond ik hoor t wel

P.S. DE WIELEN ZIJN EVENTUEEL TE KOOP VOOR DEGENE DIE ER INTRESSE IN HEEFT

mvg emielastra

Kermitkiller

welkom hier :thumb

KadAstra-EF
        Deelnemer

Ook welkom geheten van deze kant !!

Rik ;)

Juffer1
          Deelnemer

Mooie Astra, goede keuze qua velgen : staat erg netjes !

Met wat voor producten werk je overigens ?

kadett4x4
            Deelnemer

welkom hier.
              ik werk bijna iedere dag in nijmegen.
              veel met het busje, en af en toe met de kadett.
              misschien zie ik je nog wel eens.

groeten.

emielastra

@juffer1 ik werk voornamelijk met cartec dat is echt de bentley onder de poetsbenodigheden vind ik persoonlijk
                daarnaast ook met 3m dat is ook super en koch dat is over t algemeen goed spul maar zelf heb ik me vraagtekens
                bij een aantal producten van hun want bijvoorbeeld hun velgenreiniger die zit op een mengverhouding van 1 op 60
                dus dan denk ik wat voor meuk is dat dan als je het niet vermengt

@kaddet4x4 waar in nijmegen werk je en waar woon je oorspronkelijk dan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.