Elke dag inlezen sleutel Vectra C GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Elke dag inlezen sleutel Vectra C GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252505
    mrassie
      Lid sinds:
      17 September 2012

      Hallo Allen,

      Ik ben sinds een week in het bezit van een mooie Vectra C GTS uit 2003 2.2 DTI, rijd heerlijk en lekker zuinig.

      Echter ik ondervind een probleem met de sleutel. De sleutel vergeet mijn auto en ik heb de sleutel opnieuw ingeleerd (sleutel op contact en sluit knopje inhouden). Dat werkt perfect. Echter in de ochtend ga ik naar mijn werk doet het prima kom ik aan op mijn werk doet ie het niet meer. Voor de rest in het weeken/avond werkte die perfect.

      Hoe kan ik dit oplossen?

      #18069335
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        Batterij al vervangen??

        #18069336
        mrassie
          Lid sinds:
          17 September 2012

          Nee dat nog niet maar ik neem aan als het rood lampje brand op de sleutel dat deze nog correct werkt?
          Wel raar dat als ik wegrij dat ie het doet kom ik aan op bestemming werkt die niet meer (ook raar alleen in de ochtend).

          #18069337
          dion87
            Lid sinds:
            22 August 2011

            doet de reserve sleutel het zelfde ofniet?

            #18069338
            arjontje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2006

              Misschien contactjes niet goed waardoor de batterij af en toe contact verliest?

              #18069339
              opelvectra
                Lid sinds:
                29 June 2004

                denk toch de batterij

                #18069340
                Split32
                  Lid sinds:
                  16 September 2012

                  als het batterijtje slecht contact maakt kun je er wat aluminium folie ertussen duwen…

                  #18069341
                  TheDutchDuke
                    Lid sinds:
                    17 August 2012

                    @mrassie wrote:

                    Hallo Allen,

                    Ik ben sinds een week in het bezit van een mooie Vectra C GTS uit 2003 2.2 DTI, rijd heerlijk en lekker zuinig.

                    Echter ik ondervind een probleem met de sleutel. De sleutel vergeet mijn auto en ik heb de sleutel opnieuw ingeleerd (sleutel op contact en sluit knopje inhouden). Dat werkt perfect. Echter in de ochtend ga ik naar mijn werk doet het prima kom ik aan op mijn werk doet ie het niet meer. Voor de rest in het weekend/avond werkte die perfect.

                    Hoe kan ik dit oplossen?

                    Als ik het lees en goed begrijp werkt de sleutel altijd, met uitzondering als je op je werk locatie de auto hebt staan.
                    Dan ga ik denken een een storing op de frequentie die de sleutel ook gebruikt, of iets dat tijdens je werk de sleutel beïnvloed.
                    Ik weet niet bij welk bedrijf je werkt, wat het bedrijf doet en de jou functie op deze locatie.
                    Heb ik het fout en werkt de sleutel ook op andere locatie niet kom ik uit bij andere meldingen de batterij.

                    #18069342
                    mrassie
                      Lid sinds:
                      17 September 2012

                      Ik heb voor de zekerheid de batterij wel vervangen en tot nu toe gaat het in iedergeval goed.

                      #18069343
                      mrassie
                        Lid sinds:
                        17 September 2012

                        Trouwens er is geen interferentie bij mijn werk wel moet ik elke dag een helling oprijden om op het dak van het gebouw (6e verdieping) te parkeren.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.