Elektrische ruitbediening (storing?)

Forumindex Forums Modellen Tigra Elektrische ruitbediening (storing?)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Patrick-Tigra

Hoi mede Tigra-eigenaren.

Ik zit de laatste tijd met een eigenaardig probleem.
      Mijn raam aan de passengier’s kant heeft een eigen willetje.
      Ik vind dit erg moeilijk om uit te leggen dus ga mijn best doen om het zo goed mogelijk te verwoorden.
      Ik mijn kabelboom ( rechts in het portier ) ontbreken een aantal contactpinnen. Ook is een van de draden in mijn rechter portier doorgeknipt.
      Het knopje in mijn rechterportier heeft geen stroom en kan ik dus niet mijn rechterraam mee openen, maar mijn knopje in mijn linkerportier ( bestuurderzijde ) daarentegen wel. Met het knopje aan de linkerzijde om de rechterruit de bedienen heb ik nu 3 verschillende dingen mee gemaakt.
      Als ik hem indruk gebeurt er niets, hoor ik een tikje of beweegt het raam wel. Ik beschik zelf wel over enige technische kennis en heb het een poosje geleden proberen te maken. Dit was me gelukt tot een van zelfgemaakt en erin gesoldeerde pinnen weer even verwijderde. Nu lijkt het alsof niks meer invloed heeft en hij zelf gaat bepalen wanneer ik het raam open en dicht mag doen.

Nu zit ik met het probleem dat mijn raam op een zeer klein kiertje staat. En aangezien dit de regenachtigeperiode is zou ik graag vragen of iemand hier een oplossing voor weet.

En misschien is het een klein beetje naïef, maar ik ben niet van plan om naar een garage te gaan omdat ik dit zelf wil repareren.

Iemand ideeën, suggesties of goede tips? :D

Patrick-Tigra

Raam heb ik weten te sluiten, maar als iemand toch nog tips heeft om dit probleem eens te repareren hoor ik deze graag!

wim-v6
        Deelnemer

Draadbreuk lijkt t meer op, draden in de Thule gecontroleerd??

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.