Elektrische ramen inbouwen in een opel corsa d 2009?

Forumindex Forums Modellen Corsa Elektrische ramen inbouwen in een opel corsa d 2009?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    yohots1
    Deelnemer

Hallo, ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een opel corsa d 1.0 uit 2009. De auto heeft geen elektrische ramen, ik zou dit graag wel willen…is dit wel mogelijk en de moeite waard? Wie kan me tips geven? Of weet iemand die dit kan doen in omgeving van arnhem? Vast bedankt voor uw hulp.

Corsa_GSi
      Deelnemer

Het beste is alles zelf uit een donor halen en dan hopen dat de bekabeling al in jouw auto zit.
        Zo niet dan moet meer werk doen.

Misschien is het zelfs handiger om te zoeken naar deuren met daarin elektrische ramen en de hele deuren te wisselen.

Ik heb trouwens geen idee of de D ook bij de achterdeuren ooit geleverd is met elektrische ramen, maar in 2007 was dat geen optie.
        (Heb een 5 deurs Cosmo met alle mogelijke opties gehad, maar moest achter zwengelen).

Motormuis
        Deelnemer

of een achteraf inbouw set van spy europe

yohots1
          Deelnemer

Dua de set van spy europe kan ook? Ik wil aleen de 2 voor ruiten doen.  De achterste 2 blijven zo met hendel. :yahoo:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.