Elektrische ramen inbouwen Astra G (’98)

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische ramen inbouwen Astra G (’98)

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241572
    Step-han
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 September 2010

      Goedenavond,

      Ik zou graag in mijn Astra G uit 1998 elektrische ramen inbouwen. Nu las/hoorde ik dat er bij de meeste astra’s er al voorbereiding ligt voor elektrische ramen (hoe kan ik dit het makkelijkste checken?). Nu zou ik graag willen weten wat ik allemaal moet aanschaffen om dit in te gaan bouwen.

      Auto heeft zelf niet veel extra opties enige wat er in zit zijn elektrisch bedienbare spiegels.

      Het betreft een Astra G 8v (3 deurs) uit eind ’98.

      #17921148
      opel-motorsport
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2009

        als je auto centrale vergendeling heeft liggen de kabels er vast wel al in voorbereid
        dus denk ik wat je moet aanschaffen is het mechanisme compleet en de knopjes voor de ruiten te bedienen en dan zal het wel werken
        miss nog een zekering bijsteken weet nie of de elec ramen apart gezekerd zijn
        grts

        #17921149
        Step-han
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 September 2010

          De auto heeft centrale deurvergrendeling. Gewoon een sleutel met 2 knopjes dus.

          #17921150
          Step-han
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 September 2010

            Niemand die me verder kan helpen?

            #17921151
            DarkNL08
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2010

              Mechanisme compleet, knoppen links en rechts, zekering hoogstwaarschijnlijk (?), popnagels en dan kom je een heel eind geloof ik!

              #17921152
              opel-motorsport
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 April 2009

                jep dan ligt hoogstwaarschijnlijk alles al voorbereid dus gelijk DarkNL08 al zegt mechanisme volledig de knoppen links en rechts en miss de zekering dat weet ik niet heel zeker maar dat kost ook bijna niets dusja

                #17921153
                thereaper
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 March 2011

                  een zekering is ook handig, zitten namelijk apart afgezekerd. als je kabels niet in je deurstekker zitten dan kun je ze wel ergens achter je handschoenenkastje terugvinden,
                  daar zaten ze bij mijn oude astra g ook, alleen dan wel zonder stekkers helaas maar daar is ook uit te komen. ;)

                  #17921154
                  Mirrage
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 March 2010

                    Even deze topic kapen.. Hoop dat dit geen probleem is?
                    Ik heb een astra G ’00 saloon dus 4 deurs, en heb voor wel elektrische ramen maar wil ze achter ook graag, uiteraard heb ik CV op afstandbediening.

                    Zouden de kabels voor de elektrische ramen achter ook aanwezig zijn?

                    Mvg Mirrage

                    #17921155
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      Ook al ligt de kabel in de deur er al wel, vaak is het grootste probleem om er een constante / geschakelde + heen te krijgen omdat deze volgens mij dus niet in je deurstekker zit.

                      #17921156
                      Haasje17
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        8 September 2009

                        Volgensmij is de centrale deurvergredeling negatief geschakeld en ligt er hiervan al een constante plus in de deur.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.