Elektrische ramen inbouwen astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Elektrische ramen inbouwen astra g

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Tuitjer

Beste forum ganger,

Op het internet heb ik het onderstaande gevonden:
      http://www.cargoods.nl/shop/elektrische-ramen/728-elektrische-ramen-voor-2-portieren/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Nu was ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of dit überhaubt in de astra g past.
      Ik heb al gelezen dat er hoogst waarschijnlijk wel een kabel voor klaar ligt in de auto wanneer je cv hebt. Voor ik bestel ga ik dit natuurlijk nog wel even controleren..

Astra g 02-1999
      X16SZR

johanhummer9
      Deelnemer

Ik heb zon setje een keer in een corsa b gebouwd, het werkt maar het is nou niet echt van hoge kwaliteit.

midnight black
        Deelnemer

Of het gaat passen weet ik niet, weet wel dat als je dit enigzins fatsoenlijk er in wilt maken dat je dan veel tijd kwijt bent.
          Waarom ga je niet naar de sloop op zoek naar een G met elektrische ramen en de juiste portierpanelen zonder gat en met originele knoppen en de benodigde kabelboom. Die liggen er meer als zat, zal nooit gek veel duurder zijn is origineel en dus behalve beter ook een aantal extra’s die dat chinasetje niet heeft: inklembeveiliging, sluiten via de sleutel in het slot, met 1 druk op de knop omhoog/omlaag.

astratjeg01hh
          Deelnemer

hallo Tuitjer
            ik heb eventueel wel een setje elektrische ramen set met kabelboom voor u laat maar wat weten mvg Erik

Tuitjer

Mensen, bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik meer even langs de sloop ga, mochten mensen nog wat hebben, het is een 3 deurs.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.