Heb de kabelboom uit de deuren.
Popnagels moet ik nog doorboren. 4 stuks alr ik het goed heb.
Maar de ruitjes moeten er eerst uit lijkt mij.
Ik kom er even niet uit.
Wie kan mij verder opweg helpen?
Mijn dank zou groot zijn.
je hebt 2 stelbouten,aan een geleider,midden van de deur ongeveer.die moeten los.ik zou wel eerst mijn raam omlaag doen.dan kun je het raam scheef uit de grote geleider halen.het ie een beetje friemel werk.met wat op en neer gaan met het raam,en dan zie je het eigenlijk vanzelf wel goedkomen.
er zit nog ergens een schoefje waar het aan vast hangt voor de raam recht naar boven te laten gaan dat los doen en dan de raam rubber en dan het raam losmaken van dat motortje en dan kan je het raam er gemakelijk uithalen.
1 raam is eruit.
Passagiers kant moet nog. Maar krijg dat raam niet omlaag.
Moet ik nog zekeringen plaatsen om het raam omlaag te krijgen?
Vonr de duidelijkheid. Ik heb in mijn b nu slingers, heb donor deuren met elek ramen.
Die ramen wil ik in mijn b hebben.
het raam krijg je omlaag als je dat motortje enzo los hebt gemaakt dan gaat alles vanzelf mee en ik heb het ook zo gemaakt, en ik heb het wel gedaan 1 voor de constante stroom (lampje dus) en dan nog een voor de motortjes 10a heb ik gepakt.
heb je als de kabels al getrokken in de auto?
Ik heb gezien de kabels alles voorbereid.
Grote stekker aansluiten en alles werkt.
Had het donor kabelboompje aangesloten op mij auto. Alles werkte. Zelfs lampje van de raamknöp. Enkel deed het raam niks.
Vandaar veswacht ik dat er een zekering moet plaatsen.
ooh dat is gemakelijk!
en ja dan denk ik het ook, kan je niet kijken of je ergens in de zekeringen kast van die klemmetjes zitten maar geen zekering in zit?
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.