elektrisch schema Opel Vectra C station (2006)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum elektrisch schema Opel Vectra C station (2006)

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259114
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Allen,

      Afgelopen weekend bezig geweest met inbouw van een alarm, maar ben nog op zoek naar navolgende kabel:

      • Kleurcode kabel van de aansturing alarmknipperlichten en waar te vinden, of de knipperlichten afzonderlijk links / rechts. Ik heb nu deze van de zij scherm knipperlicht gepakt, maar dan knipperen alleen de zij scherm knipperlicht bij inschakeling, alarm en uitschakeling.
      • Kleurcode kabel van de deurcontact en waar te vinden, eventueel kan ik hem van de binnenverlichting oppakken.

      Of kan ik ergens het elektrisch schema downloaden?

      Na het stoeien van het alarm brand ineens Airbag lampje, kan het zijn dat er ergens een zekering is gesprongen, en welke is dat dan, of moet ik het ergens anders zoeken. En andere probleem is dat kapje zij scherm knipperlicht niet meer goed blijft zitten, terwijl er niets is afgebroken, rara hoe kan dat.

      Mvg,

      Ron Eicher

      #18158306
      jos e
        Lid sinds:
        7 September 2012

        je kan voor je knipperlichten misschien beter die van je alarmlicht schakelaar pakken

        voor de rest zou je TIS kunnen downloaden (opel programma) werkt goed en makkelijk

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.