Ik heb hierover in het verleden wat opgezocht. Uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat dit toch relatief duur is. Er is inderdaad een schakelaar aan de spiegelbediening. Omdat deze schakelaar ingebouwd zit samen met de bediening voor de elektrische ramen moet hier een complete andere schakelaar voor gekocht worden. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de spiegels te laten dichtklappen met de afstandsbediening. Je zal dus bij het uitstappen steeds zelf op de knop moeten drukken.
Je hebt volgens mij dus nodig: een nieuwe schakelaar, en 2 nieuwe buitenspiegels. Let wel op: soms is de kabelboom hier niet op voorzien, en moet je ook die zelf nog aanleggen. Dit is echter heel snel na te kijken, door aan de binnenzijde van de deur je tweeter er (voorzichtig) af te trekken. Je kan dan de aansluiting naar je spiegel bekijken. Als je een aansluiting hebt met 5 draden is je kabelboom niet voorbereidt. Als je degene hebt met 7 draden is je kabelboom voorbereidt. Zie deze figuur.
Een Engelstalige handleiding vind je hier terug. Op deze link (waarvan ook de handleiding komt) kan je zelfs een kitje kopen.