Elektra probleem

Forumindex Forums Modellen Kadett Elektra probleem

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Caravan-E
    Deelnemer

Hey hallo!

ik heb sinds vanmorgen een probleempje met mijn kadett (c20ne)

Als ik de auto start gaan al mijn lampen zachtjes branden (koplampen, 4 knipperlichten en achterlichten). Dit is niet zo als ik hem op contact zet. Pas als ik m start dus.

Als ik vervolgens mijn lichten aanzet (want het is donker als ik naar mijn werk ga) loopt het toerental terug en valt hij stil. Vervolgens kan ik hem gewoon weer starten, dus de accu wordt niet leeg getrokken ofzo.

Nou had ik met mijn vader verzonnen dat er dus + komt te staan op de carrosserie ofzoiets, dat daarom de lampen gaan branden en dat ie stil valt doordat er te veel van de dynamo gevraagd wordt. Het zou dan iets zijn waar pas + op komt op het moment dat ie gestart is.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, waar ik moet gaan zoeken?

Alvast bedankt voor suggesties.

wim-v6
      Deelnemer

Slechte massa op de carroserie..

Willem

Caravan-E
        Deelnemer

Ok, bedankt. Ik kan me daar op zich wel in vinden.
          Ik dacht vanavond dit uit te gaan testen na hem 2 dagen met rust gelaten te hebben. Doet ie het natuurlijk weer gewoon. 2 dagen geleden een keer of 6 gestart en iedere keer dit probleem en nu niets….. Maar ik heb alle vertrouwen dat het zeer binnenkort weer gebeurt en dan zal ik dit gaan testen.

jblfreak
          Deelnemer

even proberen alle massa punten schoon te maken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.