electrische ramen zafira a opc

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen electrische ramen zafira a opc

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Stef16

Ik heb vandaag gemerkt dat mijn rechter achterportier niet meer te bedienen is. Zowel vanaf de bestuurderszijde als vanaf het rechter achterportier.

Nu heb ik begin deze maand mijn auto naar stage 1 getuned en heb ik ook gehoord dat dit nog wel eens storingen kan veroorzaken, kan dit een verband hebben? Ik heb verder geen storingen (voor zover ik weet.

Voordat ik naar de dealer ga zo ik wel graag willen weten of hier een verband met de tuning zou kunnen zijn.
      :hmmz

Hellup!!

martijn b.

kabelbreuk in de deur. Heeft niets te maken met de stage1!!

Let op dat de dealer de ecu niet “reset”!!!! anders ben je stage 1 weer kwijt.

Martijn

Stef16

Thx, ik ga van de week de deur maar eens openen

Fijne jaarwisseling vast!

Grt Stef

ron1978

Wij hebben dit probleem ook gehad idd. Is onder garantie verholpen. Was ook kabelbreuk in de deur.
            Kwam veel voor bij de zafira volgens de dealer.

Stef16

Ik wilde ermee aan de gang gaan. Eerst nog even testen om een hoop werk te besparen en om één of andere reden deed hij het weer. :thumbup

Voor mij onverklaarbaar, ik ga mijn luidsprekers binnenkort ook nog vervangen en zal dan direct de kabel van de elektrische ramen nakijken.

Thx voor de replies

Stef

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.