electrische ramen kapot Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) electrische ramen kapot Zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235021
    beloe
      Lid sinds:
      22 February 2010

      Help
      Mijn rechter achter raam gaat niet meer omhoog.
      Heb een nieuwe motortje gekocht maar werkt ook niet.Deze doet het wel heb hem uitgeprobeert aan linerkant en daar deed ie het wel.Ook schekelaars omgewisseld met links.werkt ook niet.
      Alle twee de zekeringen zijn goed.
      Weet iemand een oplossing?
      Het zit hem dus in de bedrading of de raamschakelaar bij de bestuurder.
      Of is dit uit te lezen via de OBD?:swear

      #17847621
      dutch
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 July 2005

        waarschijnlijk bedrading, als je de zoekfunctie gebruikt kom je tegen dat de draden wel vaker stuk gaan bij het deurscharnier waar ze dus steeds bewegen als de deur open & dicht gaat.

        suc6!

        #17847622
        zafieraA
          Lid sinds:
          2 February 2011

          had het zelfde met m,n zaffie rubber tussen deur en stijl iets terrug geduwd krimpkousje er omheen en draadjes gesoldeerd en klaar is keesje

          #17847623
          beloe
            Lid sinds:
            22 February 2010

            Kan het ook aan de bediening liggen bij de bestuurder?
            Want af en toe doet de linker raamschakelaar achter het ook niet maar bij de bestuurders bediening werkt deze dan wel.

            #17847624
            beloe
              Lid sinds:
              22 February 2010

              Oh nog wat.
              Heb garage gebeld en kon revisiekabelsetje kopen kost €130,00 :cry
              Hoe ziet dat eruit is dit stekker stekker verbinding of moet er een stuk van de kabelboom weggeknipt worden?:hmmz

              #17847625
              beloe
                Lid sinds:
                22 February 2010

                Heb 3 gebroken kabels gerepareerd en krijg de ramen weer omhoog en omlaag
                Maar de schakelaars achter links en rechts werken niet meer:hmmz

                #17847626
                wuissie
                  Lid sinds:
                  11 March 2010

                  Ik heb het ook gehad met mijn Zafira, zelfs de centrale vergrendeling deed het niet meer.
                  Heel de krimpkous los gemaakt, er zitten zoveel draden in, ik heb de draden opnieuw getrokken naar binnen in de stijl, anders blijven ze kapot gaan.Ik dacht ook dat de schakelaars kapot waren.
                  Er kan natuurlijk nog steeds een draad gebroken zijn.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.