Electrische ramen ingebouwd Opel Astra g maar werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra Electrische ramen ingebouwd Opel Astra g maar werkt niet

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    brian1987
    Deelnemer
      Code:

Ik zal me even voorstellen ik ben Brian,
      Ik Heb gisteren electrische raammechaniek ingebouwd, ben bij de bestuurderskant begonnen heb alle zekeringen erin gedaan maar hij werkt niet!!
      Nu heb ik mijn raam dicht moeten tapen wat best klote is voor in de nacht dus wil het zo snel mogelijk gemaakt hebben,
      Weet iemand of ik mijn passagierskant ook moet doen voordat het werkt.
      En weet iemand misschien hoeveel draden er moeten zitten in de dikke stekker die in het portier gaat als je auto is voorbereid op
      Electrische ramen? Hoop dat iemand me kan helpen mvg Brian

IEMAND MISSCHIEN IN OMGEVING HOORN OF AMSTERDAM DIE MIJ KAN HELPEN MET HET VINDEN VAN DE OORZAAK?

TedMechanic
      Deelnemer

Ongeacht of je elektrische ramen het doen, zouden ze niet omlaag mogen vallen in rust stand. Dat probleem zit in elk geval niet in het elektrische deel, maar in het mechanische deel. Anders zou je constant stroom erop moeten hebben om het raam omhoog te houden.

brian1987
        Deelnemer

het mechaniek staat naar beneden dus valt me raam naar beneden als ik hem niet vast tape en om me raam aan me mechaniek vast te zetten moet ik mijn raam electrisch naar boven doen maar dat werkt niet helaas

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.