Electrische buitenspiegels reageren niet.

Forumindex Forums Modellen Astra Electrische buitenspiegels reageren niet.

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Derprichie

Ik heb een Opel astra opc 1 (2000) gekocht, maar de electrische buitenspiegels werken niet.
      De spiegels zijn gloednieuw en heb vanaf het kastje in de deur de spanning gemeten en die werkt dus het is ook geen zekering of het kastje.

Wat kan hier het probleem zijn dat ze niet werken.

johanhummer9
      Deelnemer

welk kastje heb je het over?

miraltje
        Deelnemer

zit met het zelfde probleem,de spiegels gaan te zwaar voor de stelmotoren.

totnutoe niemand die weet hoe je de spiegels kunt demonteren om bij het stelmechanisme te komen.

met alleen de buitenkappen verwijderd kun je er nog niet bij,de spiegel moet uit het huis
          wie o wie weet het

midnight black
          Deelnemer

Zijn het dan niet de originele buitenspiegels??

robert_corsa

volgens mij kon dat niet zonder een nieuwe spiegel te bestellen, en de huidige kapot te maken.
              ze zitten als het goed is gelijmd, en de elektrische versie is ook deels geklikt. maar dit weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij wel gelezen op een engels forum.
              heb wel een zet orginele liggen, die doen het prima.

Gastra3

Had het zelfde probleem met mijn eleck. rechter spiegel. Net ff uit elkaar gehaald.
                Hoor je wel geluid van het motortje?
                Spiegelglas kon ik er zo uit trekken, niks gelijmd.
                Stelmechanisme los gehaald (3x torx) en bleek dat het stelsysteempje niet goed zat.
                Alles op z’n normale plek terug gezet, glas er weer op en voilla! Hij functioneert weer king:

Nick-GSI
                Deelnemer

Glas zit idd gewoon geklikt, soms krijg je hem er heel uit en soms breekt ie. Kan ook zijn dat het knopje op de schakelaar beetje lam is.

Blue-Dragon
                  Deelnemer

Spiegels zitten geklikt, met 4 pennetjes los halen doe je als volgt duw aan de onderzijde de spiegel naar binnen toe .
                    Als je nu aan de bovenzijde kijkt zie je tussen het huis en spiegel links en rechts een palletje zitten, ziet eruit als 2haakjes en daar tussen in een balletje.

Nu neem je een schroevendraaier en druk je die 2 haakjes uit elkaar en met je vingers duw je de spiegel naar je toe op deze manier
                    doe je ook die 3 andere pennetjes los halen.

Op deze manier kan je het spiegelglas zonder te breken demonteren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.