electrisch raam knopje los

Forumindex Forums Modellen Astra electrisch raam knopje los

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Buscavidas
    Deelnemer

Goedenavond allen,

ik zit met het volgende,

Het bedieningsknopje van me zijraam (chauffeurzijde) is compleet los.
      vraag me niet hoe maar ik had ineens het losse lipje.knopje hoe je t wilt noemen vast in me hand.

ik heb goed gekeken en niets is afgebroken/stuk.
      moet ik nu me hele deurpaneel eruit halen om bij het mechanisme te kunnen komen??
      Er zitten 2 “haakjes” onderaan het knopje, is het niet mogelijk om die weer vast te haken??
      (klinkt lekker duidelijk allemaal, ik weet het :) als de auto zo terug is zal ik wat fotos maken en posten)

mvg

Opeltje17
      Deelnemer

Gaat zeker om een astra-H?? aangezien je die van een G niet zomaar los trekt(druk knop)

Uitgaande van de H zal je hoogstwaarschijnlijk aan een nieuwe/gebruikte schakelaar vast zitten(raam/spiegel schakelaar in één) naar mijn weten zijn die knopjes niet los te halen zonder wat stuk te maken.

Om te demonteren kan je beter je deurpaneel demonteren(minste kans op schade) maar hij is los te krijgen zonder je paneel te demonteren d.m.v een smal schroeven draaiertje o.i.d aan de achterkant tussen je paneel en je schakelaar te drukken en hem omhoog te wippen.

Buscavidas
        Deelnemer

yup astra H

console

Uploaded with ImageShack.us

los knopje

Opeltje17
          Deelnemer

Wordt toch een andere schakelaar dan, heb vorig jaar hetzelfde gehad met de H van m’n vader kreeg de knop er met geen mogelijkheid in toen maar een gebruikte gekocht bij gebr klein gunnewiek voor €48,-

Buscavidas
            Deelnemer

okay is ook niet de wereld, 48e
              demonteren wordt het dus, aangezien een schroevendraaier zowiezo schade maakt.
              verder niets inleren met opcom oid ??
              is het gewoon wat stekkertjes overzetten??

Opeltje17
              Deelnemer

Inderdaad omstekkeren en klaar, er hoeft niks ingeleerd te worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.