Electrisch raam

Forumindex Forums Modellen Corsa Electrisch raam

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    breaker

hallo

ik heb een corsa b uit 1999 zonder Electrisch ramen
      ik wil graag Electrisch ramen van een gsi in bouwen
      mijn vraag is kan dat

groetjes breaker

joop1970
      Deelnemer

Dat kan zeker, als je gelukt hebt ligt de bedrading er al en hoef je alleen de mechanismen in te bouwen. Zo niet heb je wat meer werk want dan moet er een kabelboom getrokken worden.

jaspersroosens

ik heb het er pas geleden ook nog in gedaan best veel werk maar is zeker de moeite waard ik had geen bedrading maar is goed te doen ook meteen cv ingebouwt toen ik tg bezig was daar (:

breaker

Ik heb jammer genoeg geen bedrading er in zitten voor electrisch ramen ik ben van plan om het er in te bouwen mijn vraag is welke kabels moet ik naar de deur leggen

robert_corsa

hoe en waar kan je controleren of die draden er lopen?

jeroenk
              Deelnemer

@robert_corsa wrote:

hoe en waar kan je controleren of die draden er lopen?

Ff de zwarte stekker bij de deur eruit halen en kijken hoeveel contactjes daarin zitten.. Volgensmij zitten er normaal maar twee (das dan alleen voor geluid), het kon ook wel eens vier zijn; dan vergis ik me. Verder kunnen er nog pinnetjes voor CV tussen zitten,… maar hoeveel dat er zijn weet ik niet. Ik vermoed bij de passagierdeur dan twee.. Dus als je er dan meer dan 4 of 6 hebt zullen er waarschijnlijk draden liggen. Het makkelijkste is natuurlijk gewoon even je deurpaneel kaal maken ;)

Powercorsa

@breaker wrote:

Ik heb jammer genoeg geen bedrading er in zitten voor electrisch ramen ik ben van plan om het er in te bouwen mijn vraag is welke kabels moet ik naar de deur leggen

Mooiste is als je een kabelboom over kunt nemen waar alles op zit.
                  Het zijn op zich niet veel draden die je hoeft te trekken

Constante plus
                  Geschakelde plus
                  Massa
                  2 draden tussen de bestuurderszijde en de passagierszijde voor de bediening aan de bestuurderszijde van het raam aan de passagierszijde

Ik heb eventueel nog een complete GSI set liggen (excl de cv motoren van de deur dacht ik maar dat kan ik nu even niet checken)
                  Stuur maar een PM als je interesse hebt

jaspersroosens

ik zou die van powercorsa kopen heeft echt heelveel voordelen!

baboe
                    Deelnemer

hey hier nog complete corsa liggen met alles er op v de elect ramen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.