electric power stering

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen electric power stering

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17223152
    mar10manta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 July 2004

      ik zit er over te denken om een EPS op mijn manta te bouwen, nu was ik bij de opel dealer waar ik het er over had zo.
      deze vertelde mij dat er 3 verschillende waren ook zei hij dat er veel problemen mee waren zo zou in de 1e C corsa veel problemen zijn met het goed functioneren ervan! ik weet niet wie ervaring mee heeft. maar welk type zou het meest geschikt zijn? ik weet dat er in een corsa B ook al gebruik van werd gemaakt en een astra G of H. wie ow wie

      #17695648
      Mowgly08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 July 2008

        Ik weet niet wat het voordeel is van een EPS tov de hydraulische Power Steering die er nu in zit. Kun jij mij dit vertellen?
        Wel weet ik dat een EPS vast meer electrisch vermogen zal gebruiken dan de standaard PS, dus waarschijnlijk moet je dan ook nog een andere dynamo plaatsen. Ik houd deze topic maar eens in de gaten.

        #17695649
        david verburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          heb wel eens gehoord dat de eps in een b een dood punt kan hebben/krijgen bv dat rechts om zwaarder loopt dan links om maar heb dit zelf nooit mee gemaakt
          heb een corsa b gehad met eps erin
          vind het wel 1000 x fijner dan een hydrolisch stuur
          ook ivm met motor swap lekker makkelijk
          hij heeft namenlijk maar 3 signalen nodig ofzo

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.