Elec. Stelmotor corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Elec. Stelmotor corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    2e-c14nz

Even een korte vraag. Ik moet voor de Corsa een electrische koplamp stelmotor hebben. Ben je hierovor verplicht om een corsa motor te pakken, of kun je ze ook van andere types gebruiken? Astra, Vectra etc.

Bij voorbaat dank,

Sander

wim-v6
      Deelnemer

kan verschillend zijn per model opel..

die van een astra-F zijn meest gelijkend

Willem

Fearless
        Deelnemer

Ik heb een stelbout van een astra in mn koplamp gedrukt (die koplamp moet officieel een elecktromotor, maar heb niet de goeie koplamp gekregen)

Dit paste iig wel…dus dan moet een stelmotor toch ook wel passen.

daruler

moet je der 1 hebben ik heb een valeo stel motor in me nieuwe koplamp zitten maar die is net anders als de orginele nou als ik me oude over kan zetten heb ik der 1 over (volgens mij heb je in een corsa 2 types)

kosten 0.0 (heb der op de sloop ook niks voor hoeven te geven

2e-c14nz

Hee beste mensen, bednakt voor de reacties. Heb er 1 van een demontage bedrijf gekregen, van een corsa zelf. Zij wisten mij ook niet te vertellen of andere modellen zouden passen. Ik ga komend weekend naar gm-tuning voor een nieuwe set koplampen dus van het weekend lekker klussen. Onze huidige b heeft 1 electrische en 1 handmatige koplamp vanwege schade in het verleden. Dus daar zijn we straks ook van af. Bedankt voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte van de gemaakte keuze.

@ Daruler, bedankt voor het aanbod, maar we zijn dus al voorzien. Mocht deze het op geven laat ik het je uiteraard weten. :thumbup

Gr, Sander

SRLandgraaf
              Deelnemer

let er wel op dat je 2 gelijke hebt , want de een reageert dan bv sneller als de andere .

2e-c14nz

Is er nog een bepaalde manier die je het beste kunt gebruiken voor het monteren van de stelmotor aan de reflector? Een klik systeem oid?

Fearless
                  Deelnemer

origineel gepost door SRLandgraaf
                    let er wel op dat je 2 gelijke hebt , want de een reageert dan bv sneller als de andere .

Is opzich niet erg hoor, zolang ze maar op en neer gaan voor de apk, dan is er niets aan de hand;)

2e-c14nz

Ja kijk het punt is, ik heb ze terug geplaatst, en de lampen gingen gewoon op en neer. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, is mn vriendin daar straks naar een garage gereden om ze goed af te laten stellen. Nu zei de monteur dat de motortjes niet aan de reflector vast zat, en dat hij ze dus niet af kon stellen. Nu weet ik niet wat ik verkeerd gedaan heb, vandaar dat ik het vraag. Verder heeft de betreffende monteur ook niets kunnen doen. Dus vanmiddag maar even kijken. Hoe kan ik zien of ze goed vast zitten?

2e-c14nz

Anyone?:cool::D

2e-c14nz

Goed vandaag poging 2 gehad, weer niet gelukt. Ik kan de lampen zelf zowel horizontaal als verticaal verstellen, maar kreeg te horen dat de motoren niet geschikt zijn voor de lampen. Kan iemand mij vertellen welke stelmotoren ik moet hebben? Valeo motoren schijnen ook niet te passen??? Want het lijkt me behoorlijk stug dat je de standaard motoren niet kunt gebruiken. Het zijn overigens FK lampen van gm-tuning.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.