Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › elec. schuifdak wil niet
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 februari 2011 om 19:11 #17232729
electr. schuifdak wil maar niet werken , een andere moter erin gezet een ander binnenframe maar nog steeds wil het dak niet openen:cry:cry. druk op de schakelaar het dakkie beweegt wel iets maar komt niet naar boven en gaat niet open :fy1:fy1:fy1, iemand ervaring met die kl…e dakkies????
13 februari 2011 om 19:25 #17816686Ik heb er nog eentje liggen, die ging wel helemaal open alleen niet terug… Tja niet al te best systeem is het…
Maar misschien kan je daarvan een goede maken, bij interrese stuur maar even een u2u.13 februari 2011 om 19:25 #17816687weet je zeker dat het nieuwe motortje het wel deed? zit hij nergens anders klem dat je 2de motortje niet meteen door is gebrand?
13 februari 2011 om 19:36 #17816688het moterje werkt nog steeds!
13 februari 2011 om 19:59 #17816689ik had dit ook , op begin toen ik hem kocht gaf het dak alleen maar een kleine shock , ging ook niet naar omhoog of niets
het motortje ging ook nog , draaiede nog maar het probleem was dat die tandjes geplooid waren , en deze bewoogde niet meer ,
neem een beetje wd40 spuit er maar eens goed in en neem dan een platte schroevendraaier en zet op die tandjes en is goed van voor naar achter duwen , gaat wel heel stroef maar zo kwam hij bij mij los en nu werkt het weer :)13 februari 2011 om 20:20 #17816690tandjes geplooid van het moterje of wat je moterje moet aandrijven?[rquote=1867907&tid=142644&author=OpelTigra96]ik had dit ook , op begin toen ik hem kocht gaf het dak alleen maar een kleine shock , ging ook niet naar omhoog of niets
het motortje ging ook nog , draaiede nog maar het probleem was dat die tandjes geplooid waren , en deze bewoogde niet meer ,
neem een beetje wd40 spuit er maar eens goed in en neem dan een platte schroevendraaier en zet op die tandjes en is goed van voor naar achter duwen , gaat wel heel stroef maar zo kwam hij bij mij los en nu werkt het weer :)[/rquote]13 februari 2011 om 20:32 #17816691neenee niet aan het motortje , tandjes die in het dak zitten die het motortje moet aandrijven , heb daar gewoon wd40 opgespoten in het dak en een platte schroevendraaier genomen en gewoon op de tandjes in het dak heen en weer gestoten , dan moet je dak altijd open gaan
[rquote=1867927&tid=142644&author=mar10manta]tandjes geplooid van het moterje of wat je moterje moet aandrijven?[rquote=1867907&tid=142644&author=OpelTigra96]ik had dit ook , op begin toen ik hem kocht gaf het dak alleen maar een kleine shock , ging ook niet naar omhoog of niets
neem een beetje wd40 spuit er maar eens goed in en neem dan een platte schroevendraaier en zet op die tandjes en is goed van voor naar achter duwen , gaat wel heel stroef maar zo kwam hij bij mij los en nu werkt het weer :)[/rquote][/rquote] -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.