elec ramen werken niet na inbouwen

Forumindex Forums Modellen Corsa elec ramen werken niet na inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    corsa100

hallo,

Ik heb een orginele set gekocht om in mijn corsa C te bouwen.

nu liep ik tegen de volgende problemen aan.

Ik heb voor dat ik alles in ga bouwen eerst getest of alles wel werk.

Ik heb dus de de stekker los gedraaid die na mijn deur ging en sloot mijn nieuwe kabelboom er op aan.
      mijn nieuwe kabelboom sloot ik vervolgens aan op mijn elec mechanisme en mijn schakelaars om te testen.

ook heb ik op plaats 5( elekterische ruitbediening links) een zekering geplaatst (20a)
      maar nu heb ik gelezen dat als je de stekker los maak van de deur en je in de stekker kijk je diverse kleine stekkertjes zie en 2 dikkere, op die 2 dikkere moet 1 massa zitten en 1 aarde maar geen van beide geeft massa.

zijn de schakelaars en de raam mechanisme apart gezekerd?

TWA
      Deelnemer

Denk eerder dat de rest niet is geschakeld naar de zekering kast toe. Ofwel geen bedrading vanaf de deur naar de zekeringen kast. :hmmz

Massa en aarde zijn t zelfde in een auto:je hebt nl geen groen/geel zoals thuis ;)

Greetz Emiel

corsa100

@TWA wrote:

Denk eerder dat de rest niet is geschakeld naar de zekering kast toe. Ofwel geen bedrading vanaf de deur naar de zekeringen kast. :hmmz

Massa en aarde zijn t zelfde in een auto:je hebt nl geen groen/geel zoals thuis ;)

Greetz Emiel

de stekker die vanuit de auto komt , dus vanuit de auto na de deur is voorzien van de bekabeling die zit helemaal vol overal zit een stekkertje in dus lijkt me wel dat die voorbereid is? en een aantal van de kleine pinnetjes geven wel massa door dus moet zoizo wel aangesloten zijn denk ik?

deze stekker komt uit de auto
          https://www.facebook.com/photo.php?fbid=521941587909399&set=p.521941587909399&type=1&theater” onclick=”window.open(this.href);return false;

liviu2004
          Deelnemer

I thought BCM must be programmed for power windows, at least mine has it in the options.

Nessuno
            Deelnemer

Tel de pinnen in je stekker eens.
              14 of minder,heb je een aantal opties niet.
              17 of meer heb je alles,radio,spiegels,ramen etc.

Waar had je de kabelboom voor in de deur vandaan gehaald?

En er bestaat een kans dat het aangezet moet worden.

corsa100

@Nessuno wrote:

Tel de pinnen in je stekker eens.
                14 of minder,heb je een aantal opties niet.
                17 of meer heb je alles,radio,spiegels,ramen etc.

Waar had je de kabelboom voor in de deur vandaan gehaald?

En er bestaat een kans dat het aangezet moet worden.

Probleem gevonden. Had een zekering er in gedaan blijkt dat er maar aan 1 kant van het pootje een bedrading loopt raar genoeg? Hoe kan ik het beste de bedrading in de deur voorzien van stroom? Bij alle niet standaart opties zit er maar aan 1 kant een bedrading dat stroom geeft. Bij standaart dingen zowel links als rechts (logish)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.