Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › elec ramen in de kadett bouwen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 februari 2010 om 13:22 #17217465
Ik heb een setje elec ramen gekocht voor in de kadett.
Zijn 2 raammechanieken en de schakelaar.
Waar kan ik het beste de stroom vandaan pakken.14 februari 2010 om 18:41 #17615785ik zou de geschakelde plus vanaf het contactslot pakken en dan via een zekering op links en rechts doen.
succes
14 februari 2010 om 18:48 #17615786kan ik deze ook bij de radio wegpakken.
14 februari 2010 om 19:15 #17615787er zit als het goed is en je hebt een fatsoenlijke kabelboom erbij…een ronde steker bij die je links(bijrijderskant) kan bijpluggen
je moet aan de achterzijde van je zekeringhouder nog een zekering bijplaatsen en je bent klaar
tenminste dat werkte bij de cabrio bij ons wel op die manier
14 februari 2010 om 19:33 #17615788Heb er verder geen kabelboom bij.
Is alleen 2x een mechaniek met stekker en 1x de schakelaar.
De kadett is ook niet voorbereid voor electrische ramen.15 februari 2010 om 08:51 #17615789ik heb de schakelaars van een alfa 33 gepakt gewoon een plus en min en twee kabels naar de deuren meer niet gaat supermakkelijk kind kan de was doen
15 februari 2010 om 16:02 #17615790origineel gepost door KadetD
er zit als het goed is en je hebt een fatsoenlijke kabelboom erbij…een ronde steker bij die je links(bijrijderskant) kan bijpluggenje moet aan de achterzijde van je zekeringhouder nog een zekering bijplaatsen en je bent klaar
waar moet die zekering dan precies komen.
gr frenk15 februari 2010 om 16:06 #17615791kijk even op t plaatje over de zekering kast of de ramen er bij staan
dan kan je daar een zekering in maken
15 februari 2010 om 17:21 #17615792origineel gepost door frenkie
origineel gepost door KadetD
er zit als het goed is en je hebt een fatsoenlijke kabelboom erbij…een ronde steker bij die je links(bijrijderskant) kan bijpluggenje moet aan de achterzijde van je zekeringhouder nog een zekering bijplaatsen en je bent klaar
waar moet die zekering dan precies komen.
gr frenkik weet alleen nog dat ik die hele zekeringbak eruit heb gehad voor ik erachter kwam…..maar precies weet ik em ff niet meer te zitten
15 februari 2010 om 22:41 #17615793Zo te lezen heb je een niet kompleet setje gekocht.
Ik heb nog wel een kompleet set leggen!!!!!!!!!!!
Normaal haal je de kabelboom er uit die links en rechts je deur in loopt.
Die vervang je voor de kabelboom die bij de electrische ramen hoord.
(loopt onder je tapijt door over de uitlaat tunnel waar dan ook de schakenlaar komt te zitten)Dan inpluggen bij de verzamelbox links voor achter het kapje.
En als je dan onder je dais gaat liggen zie je aan de achterkant van je zekkeringen box een houder met twee streek zekkeringen die zijn normaal leeg. en bij electrische ramen monteren moet je daar even 2 zekeringen plaatsen.
Als je er niet uit komt laat het dan maar weten kan ik mischien wat betekenen voor jou.
Greetz Richard
16 februari 2010 om 04:02 #17615794Dus ik mis alleen nog de kabelboom.
Word dus ff zoeken.
In ieder geval bedankt voor de info.16 februari 2010 om 05:54 #17615795origineel gepost door TheBlackMagic
Zo te lezen heb je een niet kompleet setje gekocht.Ik heb nog wel een kompleet set leggen!!!!!!!!!!!
Normaal haal je de kabelboom er uit die links en rechts je deur in loopt.
Die vervang je voor de kabelboom die bij de electrische ramen hoord.
(loopt onder je tapijt door over de uitlaat tunnel waar dan ook de schakenlaar komt te zitten)Dan inpluggen bij de verzamelbox links voor achter het kapje.
En als je dan onder je dais gaat liggen zie je aan de achterkant van je zekkeringen box een houder met twee streek zekkeringen die zijn normaal leeg. en bij electrische ramen monteren moet je daar even 2 zekeringen plaatsen.
Als je er niet uit komt laat het dan maar weten kan ik mischien wat betekenen voor jou.
Greetz Richard
juust…. zo was het:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.