Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › eindpijp naar keuze bij aanshaf Fox demper
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2014 om 16:58 #17263909
Heb horen zeggen dat als je dat wilt dat je keuze naar wens kan laten maken bij Fox demper.
Ik zou dat schuine kantje weg willen laten aan de eindpijp dus waar je in de demper kijkt zijn er gebruikers van een Fox demper die dat weten of dat kan en wat dat extra kost…
Verder vind ik hem heel mooi alleen dat schuine gedeelte in de eindpijp vind ik persoonlijk tegenvallen had liever gezien dat hij dat niet had.
Reacties zijn welkom zoals gewoonlijk.
Heb iemand horen zeggen dat je dan 60 extra moet betalen maar dan wordt het wel een duur schuin kantje dus daar begin in niet aan max € 20 vind ik nog acceptabel maar meer niet.
5 februari 2014 om 18:52 #18215802Bel je leverancier en je weet het antwoord, volgens mij is dit nu topic 3 of 4 over welke einddemper je wilt hebben. :jerry
5 februari 2014 om 20:14 #18215803Als je goed gelezen had zag je dat ik mijn keuze had gemaakt voor de Fox demper, dus dit ter info.
Waar het nu om gaat is een wijziging in de eindpijp lijkt mij geheel een ander Topic ……….En al zou het topic 5 of 6 zijn.. waar is anders een Forum voor…je hoeft het niet te lezen toch….ik proef een tikkeltje irritatie..klopt dat?
5 februari 2014 om 21:05 #18215804Het is voor ons overzichtelijker om alle vragen over 1 onderwerp in 1 topic.
Je kan je topictitel zo vaak aanpassen als je zelf wil.
Willem
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
8 februari 2014 om 07:35 #18215805Precies, dat bedoelde ik ook.
Het leest heel vervelend om in een topic steeds verwijzingen naar andere topics tegen te komen of zelfs posts die kompleet gekopieerd zijn.8 februari 2014 om 12:15 #18215806Jammer dat je hier zo’n ophef over maakt je bent zeker nog jong…misschien heb je gelijk maar ik bedoelde het alleen maar goed zal me leeftijd ( 57 ) wel zijn joh dus neem het met een korrel zout aub.
8 februari 2014 om 16:34 #18215807Laten we het verder rusten, maar ben zeker jong vergeleken met uw leeftijd, maar niet vergeleken met sommigen hier op het forum. :thumb
Verder geen problemen hoor :thumb9 februari 2014 om 10:24 #18215808We geven allean aan, dat het voor zowel U als Ons makkelijker is om deze vragen in een Topic te houden, voor een voor U en Ons Overzichtelijker Forum.
Geen Ophef, alleen informatief.Ben wel benieuwd naar een Antwoord op deze Vraag trouwens.
Heb zelf een Systeem van Simons besteld voor de Corsa-B TD, daar was alleen een enkel Rond 90 eindstuk voor te bestellen.
nu wil ik daar terzijnertijd een wat bescheidener eindstuk op (laten) zetten, iets van 65 of 70 Rond, (kan niet kleiner ivm Groep A systeem = 63,5mm binnen diameter) enkel buis, geen verdikking.Willem
9 februari 2014 om 13:26 #18215800Willem ik kon als ik wilde een verandering laten plaatsvinden aan de eindpijp van me Fox demper ik wilde dat schuine kantje aan het eind v/d pijp waar je als het ware zo naar binnen kijkt weg hebben..kosten € 60,- dus dat ga ik niet doen.
Wel kan je bij Fox aangeven als je een andere dia zou willen hebben maar dan nogmaals zijn de kosten ook € 60 exta op de prijs vd demper dus best een duur grapje voor alleen een wijziging in dia of verandering in pijp
9 februari 2014 om 13:55 #18215801inderdaad, knap aan de prijs, doe het zelf wel haha…
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.