Forumindex › Forums › Modellen › Omega › eindelijk mn rollo knop binnen doet ie het niet:-(
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 september 2009 om 18:21 #17212366
na 2 weken wachte eindelijk de knop binnen,gekocht via ebay uit duitsland, nu steek ik de knop erin en doet de verlichting op de knop het niet dus ook de schakelaar werkt niet,ik weet ik had het al eerder gevraagd maar weten jullie zeker dat alles voor getrokken is? rollo aansluiting zit er wel en zit aangesloten,conclussie of schakelaar kapot wat ook best zou kunne (zou wel asso zijn om hem dan te verkopen )of de bedrading in het dash board is niet voor bewerkt heb zekering gecheckt en die valt onder binne verlichting en dat is ok ,dus zit ik met mn handen in t haar(wat ik niet heb) hellup!!!!!!!!!
22 september 2009 om 18:27 #17525771al eens gekeken of je spanning hebt op de stekker van de knop in je dash ?
zoja dan kun je checken of je spanning bij de rollo hebt .
s6 ermee .gr ron
23 september 2009 om 14:58 #17525772heb t probleem gevonde:-) de stekker in het dash board zat niet aangesloten aan de invoer van de schakelaar, hij lag er los achter:P
23 september 2009 om 15:01 #17525773Even het midden console los halen en de aansluiting bekijken op de stekker.
Maar heb je wel een stekker achter in de kofferbak voor de rollo???
Gr Jack
23 september 2009 om 15:20 #17525774je kan proberen met een paperclip op de aansluitingen 2 en 3 van de connector van de schakelaar door te verbinden
alleen moet je wel een puls geven en niet de paperclip laten zitten
aansluiting is midden boven 3
aansluiting is rechts boven 2groeten, Hans
23 september 2009 om 15:21 #17525775ik heb dat ook gehad dat de rollo niet werkte
zat er geen regel module op de hoedenplank
groeten, Hans
23 september 2009 om 15:23 #17525776tis al opgelost zag ik :thumbup
groeten, Hans
24 september 2009 om 11:14 #17525777Hey Nitro,
Hoe zit/zat het nu met je blok?
Aart
25 september 2009 om 19:50 #17525778plannen zijn veranderd,koppen reviseren werd me te duur(eigenlijk ook niet echt nodig), want het waren kale koppen zonder stoters en veren,laat nu alleen de klep stoters reviseren die je hoort(van 1 cilinder),maar blok loopt nog steeds prima, tikt alleen:-( ik ga deze week voor afspraak bij garage, en heb wat centjes over , heb een paar mooie 18 inch OZ velgen op het oog:-) zal de pics wel plaatsen als ze dr onder zitten,hoest met jouw ommie? alles nu weer goed?
25 september 2009 om 21:16 #17525779origineel gepost door Nitrofreak
laat nu alleen de klep stoters reviseren die je hoort(van 1 cilinder),maar blok loopt nog steeds prima, tikt alleen:-(?Klepstoters reviseren?
Er valt niet zo heel veel te reviseren… Bovendien een nieuwe kost €20 ?
25 september 2009 om 22:35 #17525780Heb een hoop ellende gehad, maar nu loopt hij weer als een zonnetje zonder ook maar een druppel koelvloeistof te verliezen.(eindelijk, ik was een vaste klant op mijn werk elke dag moest ik wel 2 liter hebben hahaha)
Maar dat is over nu.
Leuk dat je uiteindelijk toch een rollo heb gevonden(op e-bay?)
Rammelt dat nu niet als je rijdt? (in hoogste stand)Die klepstoters is toch niet zo’n duur verhaal, wel gelijk een nieuwe kleppendekselpakking monteren hoor want als je die eraf haalt is die pakking zo naar de kl..ten.
En je laat hem weer goed uit den broek hangen he , met die velgen hahaha.
gr,
Aart26 september 2009 om 16:51 #17525781Rollo is echt een strak gezicht en klapperen doet ie niet tis echt een mooi systeem en het maakt de tint in de ramen nog wat donkerder,heb m trouwens uit spike city gehaalt:-)uit een b1,knop van ebay gehaalt,mn klepstoters laat ik idd niet reviseren maar laat er nieuwe indoen,maar hoeft daat de kop niet voor af dan?omdat je het hebt over kleppen deksel pakking,dat zou mooi zyn scheelt me weer centjes:Pen de velgen zijn van een maatje van me maar hebben wel een opknap beurtje nodig maar dat alles bij elkaar koop ik ze niet nieuw voor, die velgen had hij namelijk onder zyn mv6 zitten en was echt schofterig dik gewoon:P,maar gelukkig dat jouw beesie weer lekker loopt, helaas gaan de beste:wub auto`s ook weleens wat mankeren:-( hope dat het hier bij blijft :o
27 september 2009 om 03:22 #17525782Hoi Kevin,
Je hoeft idd de kop er niet af te halen voor het vervangen van de klepstoters.
Maar houdt er wel rekening mee dat je distributie riem wel los moet net zoals je nokkenassen.De riem moet je dan wel vervangen (valt mee qua prijs geloof ik voor mijn 4-pitter was dat iets van € 35,00)
En uiteraart alleen een nieuwe kleppendekselpakking.
Kijk wel uit met die riem plaatsen hoor misschien iets voor die kennis van jou die je ook geholpen heb met die andere kop. (dacht ik)Hey Gaaf joh dat rollootje, ik zelf wilde er ook eentje hebben maar daar waar ik hem wilde kopen vertelde hij mij zo van “hij deed het toen ik hem eruit haalde maar kan hem niet testen.
(dat voor iets van € 200,00 vond ik een te grote gok)
Maar staat wel gaaf.:thumbup
Die velgen? wordt dat dan niet te breed of heb ik dat verkeerd?
Want daar heb ik ooit iets over gelezen dat er een bedrijfje is dat je wielkasten iets uit”walst”iod
Voorwaarde is wel dat de kasten roestvrij moeten zijn anders walst hij je wielkast eruit!:swearStond hier ergens of het forum dacht ik.
Mazzels,
Aart27 september 2009 om 06:42 #17525783zo dan 200 is een aardige prijs , ik heb hen voor 90 euries inc de hele hoeden plank, ook deze kon ik niet teste want er zat geen accu meer in en die gast zei precies het zelfde van “toen ik er mee reed deed ie het nog”dus heb de gok maar genomenen , de repararties heb ik door de garage laten doen,maar ben toen wel gemats met heel dat verhaal van 5 poten,dus breng hem weer lekker naar hem terug,die banden zijn voor 18 inch/235 en achter 18 inch/265 en zaten bij hem achter met Toe in spoor (echt waanzinnig)dus alles paste bij hem ook dus neem aan bij mij dan ook:Palleen 1 velg is er erg aan toen en moet ik late repareren, maar ik neem ze eerst mee voor een prijs opgaaf daarvan voor dat ik ze koop!!hier een link van de velgen dit het zijn http://forums.motivemag.com/zerothread?cmd=print&id=4510763 jammer dat ze onder een golf zitten maar kom ff zo gouw nix anders vinde:P groetjes kevin
27 september 2009 om 14:57 #17525784zien er wel leuke velgjes uit.
Let op met de achter-remklauw.
Mijn 10×20 ET38 zat tegen die cilinder aan, spacer nodig van min. 8mm.
Grtz S27 september 2009 om 15:49 #17525785ja klopt ,die spacers zitten er ook bij, heb ze net opgehaalt maar er zit wel wat werk aan,van 1 velg is de rand aardig meegenomen door een stoepie en het alu is erg aangeslagen van pekel en vuiligheid,ga morge even informeren of ik dat kan late repareren en of dat ze het nog wel waard zijn en eventueel zelf polieren maar dat moet ik nog even bekijken
6 oktober 2009 om 16:40 #17525786AnoniemLid sinds:
1 January 1970Eventueel heb ik ook nog wel zo een rollo B1 Sedan liggen, Zat bij een creme leder interieur wat ik verkoop.
Als ik er iemand mee blij kan maken ik hoef er zeker geen 200 euro voor te hebben LOL6 oktober 2009 om 17:58 #17525787oh denk idd dat dit wel wat voor yoyo is:-) maar is de rollo dan ook in lichte kleur of gewoon donker grijs/zwart?
en verkioop je de complete hoeden plank of alleen de rollo los?6 oktober 2009 om 18:23 #17525788AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als ik het los moet verkopen, dan moet ik er weer voor gaan liggen knutselen.
Dan kost het me meer dan als die de hele hoedenplank moet LOL.
En ik welke kleur de rollo is :hmmz goeie vraag.
Als ik weet hoe je hem kan testen dan kan ik het bekijken.6 oktober 2009 om 21:48 #17525789lol, laat die rollo dan maar zitte waar die zit:P,denk dat ie waarschijnlijk ook donker grijs/zwart is:-) mischien dat je yoyo een u2u kan geven erover,denk dat ie wel geintreseert is in de rollo! groetjes kevin
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.