Eindelijk de foto's van mn ride

Forumindex Forums Modellen Tigra Eindelijk de foto's van mn ride

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    groenetijger

Yannick, ik denk dat je gewoon de bumper ff een keer los moet halen, en opnieuw vast moet zetten. Dan zal ie wrs wel gewoon netjes aansluiten.. ;) Scheelt dat het maar 10 minuten duurt hehe

Jeroen-tigra

ik heb exact hetzelfde met de linkerkant vn mijn voorbumper(links als j voor de auto staat)
        maar bij mij zitten er nog gewoon de originele koplampen in, nou komen er andere bumpers op dus ik maak me niet zo druk.
        als ik jou was zou ik het toch even na gaan kijken, kan een uitgelubberd gat zijn of een los schroefje ofzo, dan is het een quick fix toch?
        en het staat gelijk een stuk beter:afro

Yannick20

hallo,

Ja binnekort eens even kijken heb het nu vrij druk iedere dag werken en krijg er gvd geen tijd voor.
          Haha maarja hopenlijk volgend jaar rond deze tijd is mijn tijger ook helemaal af.

Maar toch bedankt!!!!

Groete Yannick

Speedy007
          Deelnemer

Nette tigra;)

Yannick20

Nou heb net even gekeken.,,

De ophang punten van de bumper zeg maar heb ik na gekeken.
              Aan de voor kant onder de moterkap zitten er 2 en 1 daarvan is dus wat groot uitgevallen ( het gat waar de schroef doormoet) .
              Wat kan ik daar aan doen?

Groetjes Yannick

groenetijger

Daar hoort een plastic clipje in, zodat je er een schroef in kan draaien.
                Bij de Opel dealer kun je die voor 20 cent waarschijnlijk wel meenemen ;)

tigra-tim

he das leuk mijn oude tigra:D hij staat alleen hoog op zijn poten. toen ik hem verkocht zat er een kw schroefset op. en die tekens op zij en achterkant heb ik er niet opgeplakt:hmmz
                  heb eventueel nog wat foto’s voor je zoals die toen uitzag.

gr tim

Yannick20

Haha had me al late vertelle dat hij vaker in gulpen was gezien de auto dus dat is toevallig haha.
                    Ikzelf ben vaker in margraten dus kunne mischien eens een uurtje vrijmaken om eens te praten over de auto .

Groete Yannick

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.