Eindelijk binnen mijn Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Eindelijk binnen mijn Zafira

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    marc1766

Na lang wachten heb ik de auto dan toch gekregen, mijn Opel Zafira 1.8 easy tronic.

[url=http://]http://img109.imageshack.us/i/zafira2.jpg/[/url][url=http://]http://img139.imageshack.us/i/zafira1a.jpg/[/url]

Wat ik wel vreemd vond, dit heb ik ook tegen de dealer gezegd, dat ik een nieuwe auto heb met een geinteregeerd navigatiesysteem en oud kaartmateriaal van 2008.
      Dit moet toch niet kunnen of wel?
      Ander vraagje: is de huidige versie 2009-2010 de allernieuwste of is deze alweer bijna 1 jaar oud ?[url=http://]http://img210.imageshack.us/i/zafira3.jpg/[/url]

marc1766

hoe krijgen jullie de foto`s hier op, dacht dat het met mijn album kan, maar het lukt nog steeds niet, wat doe ik verkeerd?

Jerk
        Deelnemer

Het ziet er naar uit dat je een verkeerde link hebt gepost
          Je kan er namelijk ook niet op klikken

Ik heb een account bij photobucket
          Werkt voor mij zeer prettig

marc1766

probeer ik het nogmaals, hier het panoramadak

de auto zelf

de binnenkant

Bedankt Jerk, werkt goed.

Jerk
            Deelnemer

Graag gedaan

Voortaan ook bij de laatste foto’s [img]er%20voor%20en[/img] erachter zetten ;)

Ik heb de laatste 3 foto’s zichtbaar gemaakt voor je ;)

twistam

Ziet er mooi uit!
                En zo’n dakraam maakt het interieur ook lekker licht :wub. Alleen ben ik niet kapot van de strook midden op het dak, en helaas kan het niet open.
                En over het interieur, ik ben er nog niet uit wat ik nou mooier vindt. Het wannabee aluminium van voor de facelift, of toch deze vingervlek gevoelige pianolak.
                Een docent bij mij op school heeft dezelfde kleur, op de foto’s komt het niet bijzonder over maar als je hem buiten ziet staan is het toch wel een mooie kleur!
                Al blijf ik de ‘metro’ (waarom verzint Opel van die vreemde namen) kleur ook wel mooi vinden.

Edit:
                Hoe bevalt de easytronic?
                Deze versnellingsverhoudingen lijken me veel fijner als de handbak. De handbak draait bij 80 km/u 2400 toeren, terwijl de easytronic 2000. Op een lange afstand is het toch wel fijn, maakt het rijden een stuk rustiger.

stillekracht
                Deelnemer

mooie wagen !!!

veel veilige km toe gewenst !

:thumbup

marc1766

Wat betreft het panoramadak is toch een persoonlijke smaak.
                    De ramen kunnen in het dak niet open, wel zo goed denk ik dan want dan treden er ook geen lekkages op, en we hebben speciaal hier voor gekozen omdat we nu super veel kunnen opbergen in het 5 vakken bevattende gedeelte in het midden v/h dak, komt daarbij dat als je toch best veel geld spendeerd aan een auto dat het dan ook helemaal naar je zin is.
                    Alleen de piano black middenconsole hoort er volgens ons eigelijk niet in thuis, heb al contact gehad met de dealer, maar deze wist ons alleen maar te vertellen, van MOOI TOCH hoort eigenlijk bij de cosmo uitvoering.

Maar wij wilden helemaal niet de piano black maar het mat verchroomde zoals dat ook in het boekje van opel staat, maar om de e.o.a. reden is het zwart

Verder rijdt de auto tijdens de inrijd periode best al zuinig, gemiddeld 1:12,5
                    Aangezien we nagenoeg geen uitleg van de verkoper hadden gekregen bij het afleveren kwamen we er pas later onderweg pas achter dat er ook een sport stand op zit, en dat is dan toch wel kicken

iceberg

Supermooi ding die heeft zat gekost mooi hoor ook zon dak!

marc1766

origineel gepost door twistam
                        Ziet er mooi uit!
                        En zo’n dakraam maakt het interieur ook lekker licht :wub. Alleen ben ik niet kapot van de strook midden op het dak, en helaas kan het niet open.
                        En over het interieur, ik ben er nog niet uit wat ik nou mooier vindt. Het wannabee aluminium van voor de facelift, of toch deze vingervlek gevoelige pianolak.
                        Een docent bij mij op school heeft dezelfde kleur, op de foto’s komt het niet bijzonder over maar als je hem buiten ziet staan is het toch wel een mooie kleur!
                        Al blijf ik de ‘metro’ (waarom verzint Opel van die vreemde namen) kleur ook wel mooi vinden.

Edit:
                        Hoe bevalt de easytronic?
                        Deze versnellingsverhoudingen lijken me veel fijner als de handbak. De handbak draait bij 80 km/u 2400 toeren, terwijl de easytronic 2000. Op een lange afstand is het toch wel fijn, maakt het rijden een stuk rustiger.

Op de easy tronic schakelt het snel over en maak je weinig toeren, rijd lekker rustig en zuinig, maar is wel eens irritant wanneer je bijv flink moet afremmen en weer wilt optrekken, doordat het zo weinig toeren maakt wil het niet vooruit, kies ik daarentegen voor de sport stand, dan schiet ik vooruit omdat het nauwlijks onder de 3500 tpm kom

Za4ra OPC
                        Deelnemer

Mooie auto. :thumbup
                          Zo’n panoramadak ziet er zo “ruimtelijk” uit. ;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.