einde project.

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
  • Auteur
    Berichten
  • #17717765
    tom Kadettielac
      Lid sinds:
      22 May 2010

      ik gaa hem toch maar maken, ik heb een midag na zitten denken en op marktplaats zitten kijken maar dit lijkt me het best.
      die schade zelf steld niet veel voor , 1 uurtje op de richtvloer daarna wat kloppen en en meten, maar ,als ik nou alle beun plekken verwijder en fatsoenlijk herstel ,dan kan het nog wel wat kunnen worden. als ik zie hoe hier de dorpels in zijn gelast dmv proplassen ,die ik aan de onderkant zo los kon trekken, kan ik dat beter allemaal los halen ,en op het werk mag ik gebruik maken van een puntlasapparaat ,en kan ik alles gewoon goed maken.

      een flinke bult extra werk maar het moet gewoon goed zijn, zodat als hij klaar is ik mooi kan staan pronken op sevenum of budel.

      #17717766
      dennisthemenace
        Lid sinds:
        1 June 2005

        Als je een elektronisch meetsysteem gebruikt, kun je dan niet een
        rechte koets opmeten en de gegevens handmatig invoeren.
        Wij gebruiken een Shark2 waarbij je zelf meetpunten kunt ingeven.

        Ik heb ergens wel een bodemplan liggen met wat maten.
        Staan er niet veel op (blackhawk p188).

        #17717767
        pipo
          Lid sinds:
          5 November 2004

          origineel gepost door tom Kadettielac
          ik gaa hem toch maar maken, ik heb een midag na zitten denken en op marktplaats zitten kijken maar dit lijkt me het best.
          die schade zelf steld niet veel voor , 1 uurtje op de richtvloer daarna wat kloppen en en meten, maar ,als ik nou alle beun plekken verwijder en fatsoenlijk herstel ,dan kan het nog wel wat kunnen worden. als ik zie hoe hier de dorpels in zijn gelast dmv proplassen ,die ik aan de onderkant zo los kon trekken, kan ik dat beter allemaal los halen ,en op het werk mag ik gebruik maken van een puntlasapparaat ,en kan ik alles gewoon goed maken.

          een flinke bult extra werk maar het moet gewoon goed zijn, zodat als hij klaar is ik mooi kan staan pronken op sevenum of budel.

          :thumbup thats the spirit:thumbup:kewlpics:kewlpics

          #17717768
          mayhem
            Lid sinds:
            13 June 2006

            zonder lullig te zijn, maar voor 1500 euro koop je gewoon geen harde mooie C.

            kans dat je zoiets tegenkomt is eigenlijk nihil

            #17717769
            tom Kadettielac
              Lid sinds:
              22 May 2010

              origineel gepost door mayhem
              zonder lullig te zijn, maar voor 1500 euro koop je gewoon geen harde mooie C.

              kans dat je zoiets tegenkomt is eigenlijk nihil

              trek van zon opeltje het voorscherm maar eens af ,allemaal dezelfde plekken op het binnescherm, die je zo gauw niet ziet, en als er al een andre dorpel op is gelast ,is het ook maar de vraag hoe ze de binnedorpel hebben herstelt.

              je komt toch altijd dezelfde plekken tegen, het enigste wat je kunt doen is ,de auto gewoon goed herstellen ,en wekelijks de wielkasten goed schoon spuiten bij dagelijks gebruik.

              #17717770
              tom Kadettielac
                Lid sinds:
                22 May 2010

                origineel gepost door dennisthemenace
                Als je een elektronisch meetsysteem gebruikt, kun je dan niet een
                rechte koets opmeten en de gegevens handmatig invoeren.
                Wij gebruiken een Shark2 waarbij je zelf meetpunten kunt ingeven.

                Ik heb ergens wel een bodemplan liggen met wat maten.
                Staan er niet veel op (blackhawk p188).

                kijk ,ik geloof dat wij de blackhawk p188 hebben, zou je dat bodemplan misschien kunnen inscannen en doorsturen?

                groeten tom

                #17717771
                tom Kadettielac
                  Lid sinds:
                  22 May 2010

                  ik gaa toch opzoek naar een andere body, k heb het dak er al vanaf geslepen dat ik mijn eigen zowieso niet meer kan bedenken :P.


                  mocht iemand nog delen van mn kadett kunnen gebruiken , laat het me weten.

                  weet iemand nog een body te staan ,waar niet te veel aan is geprutst, waar de originele dorpels nog op zitten, mag wel rot zijn.

                  #17717772
                  pipo
                    Lid sinds:
                    5 November 2004

                    origineel gepost door tom Kadettielac
                    ik gaa toch opzoek naar een andere body, k heb het dak er al vanaf geslepen dat ik mijn eigen zowieso niet meer kan bedenken :P.


                    mocht iemand nog delen van mn kadett kunnen gebruiken , laat het me weten.

                    weet iemand nog een body te staan ,waar niet te veel aan is geprutst, waar de originele dorpels nog op zitten, mag wel rot zijn.

                    niet meer bedenken hahaahah moet hij toch iets korter zijn wil ik hem niet meer kunnen maken
                    :P

                    #17717773
                    tom Kadettielac
                      Lid sinds:
                      22 May 2010

                      de schade doet me niks, het gaat me erom dat er niks aan de kokers meer origineel plaatwerk is ,en ik de stevigheid van de auto niet echt meer vertrouw , dus wie er nog plaatwerk nodig heeft? laat het maar horen

                      #17717774
                      dennisthemenace
                        Lid sinds:
                        1 June 2005

                        De meet gegevens heb je dus niet meer nodig begrijp ik;):D
                        Anders moet je maar even een u2u sturen.

                        #17717775
                        CQPV6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          8 October 2008

                          ik heb wel belang bij de hele neus incl schutbord, of de hele koets…

                        11 berichten aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.