Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › einde project.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 december 2010 om 12:48 #17717740
origineel gepost door pipo
origineel gepost door tom Kadettielac
GEZOCHT. handboek/ tekenigen met de maten van de carrosserrie van een c kadett.ik heb thuis de vraagbaak van olyslager liggen voor de c kadett ,maar daar staat het niet in.
zie voorbeeld van een D kadett uit de vraagbaak.
olyslager geeft alleen vloermaten aan geen hoogte maten:hmmz
http://kadett-c.nl/
kijk zelf maarEn dat staat dus op Pagina 118… (Fijn dat ‘t boek op kadett-c.nl staat he :agent)
10 december 2010 om 13:54 #17717741origineel gepost door mies&geri
ik heb gekeken maar in mijn vraagbaak staats niets over maten en helemaal geen tekeningengroet michel
in ieder geval bedankt voor het kijken.
10 december 2010 om 15:53 #17717742@Tom, ik ga morgen de assen eronderuit halen,
en dan begin ik met het zagen,
laat me even weten of je het nog nodig hebt ?mzzl REDP.
10 december 2010 om 17:54 #17717743origineel gepost door REDP.
@Tom, ik ga morgen de assen eronderuit halen,
en dan begin ik met het zagen,
laat me even weten of je het nog nodig hebt ?mzzl REDP.
weer een minder:cry
haahah:P10 december 2010 om 19:24 #17717744afmetingen staan helaas niet in mn werkplaatshandboek, had gezegd via okkc dat ik dit voor je ging opzoeken…
10 december 2010 om 19:32 #17717745ik las ergens dat de c kadett club mallen voor de cellette band doet verhuren ,maar we hebben op het werk geen cellette bank maar werken met een elektronisch meetsysteem.
mochten er nu geen afmetings tekeningen van zijn ,maak ik de auto door tussen het richten door kruislinks te meten van de deuropeningen kofferruim en de bodem.10 december 2010 om 19:34 #17717746
bitume matjes verwijdert.
voor het ongeluk was hier niks aan te zien ,bestuurders deur.
hebben ze de onderkant van vervangen ,tot de hoogte van het scharnier ,want daar is de deur weer zo rot als een mispel10 december 2010 om 20:07 #17717747hoop dat hij niet zo lang staat als zijn buurman
10 december 2010 om 20:24 #17717748die nekaf ben ik meer als een jaar teug aan begonnen, alles is gestraald en ge KTL’t en het chassis in de epoxie gespoten, alleen nog alles schilderen en opbouwen. maar das meer werk als het lijkt. de kadett hoop ik voor de zomer af te hebben.
10 december 2010 om 20:48 #17717749AnoniemLid sinds:
1 January 1970gewoon meer vrije dagen opnemen,:jerry
er staat nog een verassing voor je klaar als je er weer bent.
kun je je vast voor bereiden.:angel10 december 2010 om 20:50 #17717750Komt die geheel toevallig uit de fabriek in Rotterdam?
origineel gepost door tom Kadettielac
die nekaf ben ik meer als een jaar teug aan begonnen, alles is gestraald en ge KTL’t en het chassis in de epoxie gespoten, alleen nog alles schilderen en opbouwen. maar das meer werk als het lijkt. de kadett hoop ik voor de zomer af te hebben.11 december 2010 om 15:31 #17717751origineel gepost door mauscona
gewoon meer vrije dagen opnemen,:jerry
er staat nog een verassing voor je klaar als je er weer bent.
kun je je vast voor bereiden.:angelik zag al een lekkere TNT bus en een flinke zijschade op een fiat scudo zitten, maar tot de dinsdag he, heb maandag ook nog vrij dan kun je alvast vooruit werken.
11 december 2010 om 15:33 #17717752origineel gepost door InjectTheVenom
Komt die geheel toevallig uit de fabriek in Rotterdam?origineel gepost door tom Kadettielac
die nekaf ben ik meer als een jaar teug aan begonnen, alles is gestraald en ge KTL’t en het chassis in de epoxie gespoten, alleen nog alles schilderen en opbouwen. maar das meer werk als het lijkt. de kadett hoop ik voor de zomer af te hebben.ik zou het echt niet weten ,alleen dat het nederlandse leger er mee reed in de 60er jaren.
dat leger spul is meer ons paps hobbie, al vind ik het ook niet verkeerd om zo af en toe eens wat mee rond te crossen.11 december 2010 om 15:48 #17717753AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik zag al een lekkere TNT bus en een flinke zijschade op een fiat scudo zitten, maar tot de dinsdag he, heb maandag ook nog vrij dan kun je alvast vooruit werken. [/quote]
1 bus is al bijna klaar om naar de voorbewerking te gaan, had niet veel schade, de 2e bewaren we voor jouw:D
12 december 2010 om 23:13 #17717754zojuist de motor plus achteras gedemonteerd.
van het achterasje zijn bijde steekassen krom, links door het ongeluk en de andere kant door een foute drift :P
13 december 2010 om 07:01 #17717755origineel gepost door tom Kadettielac
zojuist de motor plus achteras gedemonteerd.
van het achterasje zijn bijde steekassen krom, links door het ongeluk en de andere kant door een foute drift :P
maakt toch niet uit achterasje had je toch al een geregeld:P
13 december 2010 om 12:30 #17717756ik heb vandaag de linker dorpel eraf geslepen en wat ik tegen kwam was vrij schokkend.
niks als aan elkeer gelasten stukjes plaatstaal en de dorpel trok ik onder zo los.
de wielranden hebben ze ooirt vervangen maar daar zaten de gaten ook alweer in.
de binneschermen voor bestaan ook uit 10 aan alkeer gelaste stukjes plaatstaal.kort samen gevat is het enigste wat nog goed is de achterklep en de chrome lijsten aan de hele auto.
ik denk dat ik toch moet overwegen hem naar de ijzerboer te brengen ,de schade steld niks voor met een hoop braswerk.
wat voel ik me genaait, €1550 betaald voor dit grafhok, levensgevaarlijk, verbaast met niks dat de auto met vrij laage snelheid zo ver opkult nadat ik dit zag.
:thumbdown
hier valt weinig eer meer aan te behalen:mad:, en dat terwijl de auto er zo uit zag13 december 2010 om 12:42 #17717757soow dat ziet er aardig uit
wat een verschrikkelijk prutswerk :odan kun je misschien beter op zoek gaan naar een goede koets
staan er vaker te koop van gestrande projecten
en hier gewoon alles vanaf halen wat nog goed is en de rest oud ijzer
wel klote maar ik weet er inmiddels ook alles van13 december 2010 om 13:05 #17717758origineel gepost door coot
soow dat ziet er aardig uit
wat een verschrikkelijk prutswerk :odan kun je misschien beter op zoek gaan naar een goede koets
staan er vaker te koop van gestrande projecten
en hier gewoon alles vanaf halen wat nog goed is en de rest oud ijzer
wel klote maar ik weet er inmiddels ook alles vannog even goed nadenken wat ik ermee wil ,of kapot slijpen en afvoeren of toch alle beun praktijken eruitslijpen en opnieuw beginnen ,want als ik zon gestrand project koop weet je ook niet wat je nog allemaal tegen komt….
13 december 2010 om 14:06 #17717759origineel gepost door tom Kadettielac
origineel gepost door coot
soow dat ziet er aardig uit
wat een verschrikkelijk prutswerk :odan kun je misschien beter op zoek gaan naar een goede koets
staan er vaker te koop van gestrande projecten
en hier gewoon alles vanaf halen wat nog goed is en de rest oud ijzer
wel klote maar ik weet er inmiddels ook alles vannog even goed nadenken wat ik ermee wil ,of kapot slijpen en afvoeren of toch alle beun praktijken eruitslijpen en opnieuw beginnen ,want als ik zon gestrand project koop weet je ook niet wat je nog allemaal tegen komt….
das nie zo mooi nee maar denk dat het tegenwoordig niet meer mee valt een perfecte te kopen.ik denk dat je beter dan deze kunt maken dan weer een ander project cq grafhok te kopen.als je deze maakt weet je iig wel wat je hebt.en das bij de volgende weer afwachtten.
dus laat maar zien wat je voor een vakman bent:thumbup13 december 2010 om 14:30 #17717760er staan vaak genoeg kale koetsen te koop, die je direct goed kunt bekijken omdat ze al uit elkaar liggen.
je huidige koets is al zo krom als ik weet niet hoe, kun je beter een betere koets met een beetje werk kopen en alles overzetten. zonde om veel werk in deze te steken.er zijn genoeg betere kadettjes die gesloopt worden.
13 december 2010 om 15:02 #17717761ik zou hem maken dorpels en wielranden zijn normaal bij een c kadett kwa rottigheid.balkjes voor ook en verder is hij toch niet zo slecht of wel:hmmz
13 december 2010 om 15:08 #17717762Ik zou een losse body kopen. Ik heb de mijne toen verkocht voor 800 euro, alles gelast, alles gestraald, en in de epoxy. Geen plamuur, dus alles nog te zien. Zijn ook wel te vinden van gestrande projecten
13 december 2010 om 15:21 #17717763origineel gepost door 2000
Ik zou een losse body kopen. Ik heb de mijne toen verkocht voor 800 euro, alles gelast, alles gestraald, en in de epoxy. Geen plamuur, dus alles nog te zien. Zijn ook wel te vinden van gestrande projectenja zoiets wel das wel wat maar meestal als je zo,n projecten koopt is het van het zelfde bakprojecten:P
13 december 2010 om 15:43 #17717764origineel gepost door tom Kadettielac
wat voel ik me genaait, €1550 betaald voor dit grafhok, levensgevaarlijk, verbaast met niks dat de auto met vrij laage snelheid zo ver opkult nadat ik dit zag.
dat gevoel ken ik. had ik met mn d kadett berlina ook. denk je dat je een nette harde kadett koopt, en dan koop je een rotte bak die voor de verkoop even is klaar gemaakt met plaatjes en heel veel plamuur:fy1
gekocht voor 1500, maar was nog geen 500 waard:vertag -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.