Einddemper gezocht

Forumindex Forums Modellen Astra Einddemper gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    tim106gti

Van mijn Astra G (Z22SE, 10-2003, 69.000 km) begint de einddemper langzaam maar zeker door te rotten. Hij lekt nog niet maar dat gaat waarschijnlijk niet lang meer duren.

Nu ben ik op zoek naar een einddemper maar weet eigenlijk niet waar ik deze goed en goedkoop kan bestellen. Ook heb ik het idee dat deze voor de Z22SE motor en dan de station uitvoering niet voor het oprapen liggen.

Wat is wijsheid: origineel Opel, een imitatiedemper of wellicht toch een Remus of Sebring ivm de duurzaamheid.

Mijn stationwagen is voorzien van een trekhaak. Maakt dat nog verschil voor de keuze in uitlaten?

Mocht iemand nog wat hebben liggen dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Famempeters

gewoon lekker orgineel(hoeft niet bij de dealer) er onder is het beste voor de wagen en geen herrie .

kijk is op http://www.winparts voor een demper.

ook op marktplaats onder opel astra zijn bedrijven die goede dempers aan bieden dus de orginele bouw wijze ook geen geklooi men gebonk bij de trekhaak wat bij een sport pot wel vaker van toe passing is .

Bert

asconahobbyist
        Deelnemer

zou wel ff uitkijken met een sport demper,weet dat veel sportdempers en trekhaak zowieso bij de hatchback en coupé niet samengaan!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.