Ei (Roos) is er ook! Ik zal mij even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ei (Roos) is er ook! Ik zal mij even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    EiRoos

Hallo iedereen!

Ik ben Roos (bijnaam is ei…). 3e jaars student Fiscaal Recht en Economie en als bijbaan voor 1 dag in de week: aangiftemedewerkster voor de inkomsten- en vennootschapsbelasting.

21 jaar oud, vrouw (zoals jullie wel aan de naam kunnen zien), hou van koken, fitnessen (stiekem ook wel van auto’s, maar helaas heb ik geen verstand van auto’s wat toch wel fijn en handig zou zijn) en van mijn vriend <3

Ik hoop hier meer duidelijkheid te krijgen over de “gezondheid” van mijn Opel Corsa C14nz uit 1996:
      http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=8&t=184004&p=2423005#p2423005

Als jullie meer willen weten dan hoor ik dat vast wel :)

midnight black
      Deelnemer

Welkom! Ik heb het topicje over je Corsa even bekeken, dat ziet er niet zo mooi uit (heeft ie op de bodem van het kanaal gelegen ofzo?) Ik zou zeggen ga met iemand met verstand van zaken voor een andere kijken.

nova….
        Deelnemer

Welkom,

De gezondheid van je corsa is beroert maar het is te maken..

Maar persoonlijk gezegd zou je ook een andere corsa B kunnen overwegen te kopen.., we zijn niet te beroert om mee te helpen of te kijken voor je ;)

VideoRipper

Hahaha, hoe kom je toch aan zo’n bijnaam, ben je af en toe een ei? :lol:

Wees welkom hier en als ik je een tip mag geven, naast alle andere goede tips die
            je al gekregen hebt in het andere draadje: neem afscheid van je huidige autootje
            en koop voor €400-€500 een andere Corsa die in betere staat verkeert, :thumb

Of kijk eens naar een Tigra (de coupé-versie van de Corsa): de mijne was €400, is
            nog nergens verrot en er zat, toen ik hem kocht, nog 7 maanden APK op.
            Het enige nadeel van de Tigra is dat er geen volwassenen achterin kunnen zitten. ;)
            Grote voordeel is dat hij ongeveer even zwaar is als de Corsa, wat veer scheelt in
            de wegenbelasting.

Anders kun je iets groters (maar ook zwaarders) overwegen, zoals een Astra.
            Leuke wagentjes en er zijn er veel van op de markt.

Greetz,

Peter.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.