egr weg laten schrijven bij astra 1.8 16v

Forumindex Forums Modellen Astra egr weg laten schrijven bij astra 1.8 16v

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    dobre07

ik heb de kabel los gemaakt van de egr omdat ik vaak storing had aan de egr.nu doet hij het heel goed.alleen heb steeds de melding dat er een lampje brandt ivm een storing.
      ik wil graag deze egr storing weg laten schrijven.
      Heeft iemand een idee waar en welk evt bedrijf?
      Alvast dank.
      Het betreft een astra G 1.8 16v bj 1999

RISL
      Moderator

Ik lees ook graag even mee.
        Ik dacht namelijk dat je de EGR moest afdoppen om deze buiten werking te stellen.

wim-v6
        Deelnemer

programma turkije erin laten zetten, en de EGR afdoppen..

willem

EddyReuneker
          Deelnemer

betreft het hier niet een X18xe(1) blok, dus mét LMM? Dan heeft het niet veel zin om de EGR af te dichten toch omdat de LMM de luchtdoorlaat regelt op basis van de via de EGR terugkomende uitlaatgassen?

granripper
            Deelnemer

ik ben bij 2 verschillende opel dealer geweest voor het uit programmeren van mij EGR.

1 in hoofddorp heeft van kouten ofzo was vroeger motorhuis daar konden ze uit progameren voor 60 euro maar dan moeten ze afdicht pakking bestellen uit duistland want hadden ze niet opvoorraad.

2 was denhaag daar konden ze wel ook doen en de EGR gewoon erop laten dus geen afdop pakking tussen want dat doet de EGR al alleen functioneer het niet.

ik hebt het niet gedaan maak mijn EGR nu elke 4 maanden gewoon schoon dus geen last meer van tegenwoordig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.