EGR Klep afsluiten

Forumindex Forums Modellen Insignia EGR Klep afsluiten

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    stevie

Weet iemand of je bij een opel insignia 2.0 160pk de EGR klep kunt afsluiten met een plaatje ?
      Bij de vectra c 1.9 120pk kan je er een plaatje tussen steken maar gaat dit ook bij een insignia ?

DeMeistah
      Deelnemer

kan voor zover ik weet bij elke egr klep, dichte pakking halen bij de dealer en ertussen stoppen, daarna met de opcom de egr volledig uitzetten

stevie

@DeMeistah wrote:

kan voor zover ik weet bij elke egr klep, dichte pakking halen bij de dealer en ertussen stoppen, daarna met de opcom de egr volledig uitzetten

Ik heb dit bij de opel dealer gevraagd die zei dat het ging bij de vectra maar hij weet niet of het ook bij de insignia ging want de wagen kan in noodloop gaan…

Waarom moet je de EGR klep uitschakelen met de opcom als er een plaatje tussen zit ?
          Als er een plaatje tussen zit maakt het toch niks uit of de EGR klep werkt ?

cabripro

Mischien even hier navragen http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&pid=1129&mid=194&t=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.