EGR-cheater gemonteerd, SAI verwijderd. OPHELOST!! (x14xe)

Forumindex Forums Modellen Corsa EGR-cheater gemonteerd, SAI verwijderd. OPHELOST!! (x14xe)

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18322565
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      ik weet niet of dat het helpt om de stekker door te verbinden.. mocht je de MML krijgen… anders wim-v6 even een pm sturen wat je af kan koppelen van de pomp.. hij heeft mij dat al eens uitgelegt maar ik kan het bericht niet meer in m`n inbox vinden…
      of dat iemand anders het zo weet…

      #18322566
      .B4R7.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2007

        Dit is (in ieder geval voorlopig) mijn oplossing voor de SAI. Ik hoop morgen het spul voor de EGR binnen te krijgen.


        Geen rotherrie meer met een koude start. Beter wegrijden met een koude start. Geen MM-lampje.
        :jerry

        #18322567
        .B4R7.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2007

          Gisteren mijn pakketje uit Polen ontvagen.
          Gisteravond alles ingebouwd. De EGR is afgedopt en gedemonteerd. Er zit nu alleen een vlak plaatje op de plek van de EGR.

          Auto loopt een stuk beter. Ben een flink stuk gaan rijden en het is echt flink verbeterd. Nog steeds niet helemaal hoe het moet zijn, maar het echt inzakken van vermogen is in ieder geval weg. Maar… op de terugweg nog even het gas wat dieper ingeduwd, en even later gas los, en huppatee MM-lampje… Nadat de sleutel eruit geweest is, is het lampje weer weg. Maarja, nog steeds niet helemaal opgelost dus..

          #18322568
          ivartje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 December 2010

            Als je de EGR afdopt krijg je af en toe een mm lampje , dus maak je er geen zorgen om

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

            #18322569
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Dat zou dus juist niet mogen gebeuren met zo’n cheater ingebouwd. :hmmz

              #18322570
              ivartje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 December 2010

                Ohja idd t ging over n Cheater haha

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

                #18322571
                Ed_2016
                  Lid sinds:
                  2 July 2016

                  Komt goed :thumb

                  De eerste poging was bij mij ook geen succes :D
                  Alles weer nagelopen en nagemeten.
                  Tot nu toe doet het wat die moet doen :D

                  http://www.ebay.nl/itm/02-EGR-Cheater-Simulator-Opel-Vauxhall-X14XE-X16XEL-X16SZR-X16XE-X16SZR-Z16XE-/171079593944″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  scroll naar beneden
                  Klik op de free manual voor je type motor

                  #18322572
                  .B4R7.
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2007

                    Vandaag alle bekabeling uit elkaar gehaald. Alles opnieuw gedaan op een iets meer deugdelijke manier aangesloten…

                    Alles werkt nu super! EGR kan de prullenbak in. SAI kan ook de prullenbak in. Hoop ruimte rondom de motor nu en geen lampjes =D Flink stuk gereden, goed getrapt en eigenlijk al het mogelijke gedaan om te pogen een storing te krijgen van de EGR maar hij kwam niet.

                    Auto heeft nog steeds wat moeite onder de 2000rpm maar ben al heel tevreden met het behaalde resultaat :thumb

                    Thanks voor alle hulp hier:) Wederom

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.