effe voorstellen.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum effe voorstellen.

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    MFR

Hallo,

Naam: Marco

we hebben sinds zo’n 2 maanden een Vectra C 2.2i station van 2004.
      deze auto hebben we gekocht puur voor de mooie looks, maar vooral omdat deze wagen een enorme kofferruimte heeft.
      en ondanks de grote kofferruimte is er nog steeds veel ruimte over voor de achter passagiers. zie je niet vaak zo.
      ik hiervoor 3 weken een BMW 3 serie station gehad, die na 4 dagen al tegen viel. veel te klein, en geen ruimte.
      gelukkig was die zo weer verkocht.

verdere foto’s zal niet nodig zijn ….. hij is gewoon nog standaard. ik heb wel gelijk nieuwe koplampen geplaatst, want de originele waren dof.
      (polijst en GTS project voor geïnteresseerden …. ;) )

de Vectra rijd super lekker, ziet er prachtig uit, en we zijn er reuze tevreden mee. heeft een paar punten die mij storen, maar die worden verholpen. zo heeft de achterbumper aan 1 kant kleur verschil. en bevallen me de velgen niet. en dat is dan ook alles.

nu heb ik ook enkele vragen aan jullie, en hoop deze beantwoord te krijgen.

1) ik heb een set winter velgen gekocht, en ga deze morgen monteren. hier zitten geen bandendruk sensoren in.
      ga ik nu de hele winter deze melding krijgen ?

2) heeft de originele radio een mogelijkheid om een mp3 speler op aan te sluiten ? via de achterkant of zoiets ?
      is wel een 4cd wisselaar, maar 4 cd’s ….. toch net te weinig keuze.

ik wil deze radio niet vervangen, want het muziek geluid is echt prachtig …… wat een mooie strakke bas zeg.

mvg,
      Marco

midnight black
      Deelnemer

Welkom hier en veel plezier met de Vec.
        Hmm, heb zelf wel eens switch naar een BMW 3 station (E46) overwogen (dat zou geweldig moeten rijden) maar dat valt dus tegen.
        Heb je de Philips 4cd wisselaar, hiervoor is geen originele mogelijkheid tot mp3 wel is met wat geknutsel een mp3 speler aan te sluiten. (daar is hier ergens een topicje over)

kimmiej666
        Deelnemer

Allereerst welkom!

1 nee, zodra de auto geen enkele sensor meer zit, gaat ie niet zeuren.

2, durf ik je niet te zeggen, nog niet geprobeerd met mn radio, maar kan je vertellen dat er eigenlijk geen aansluiting aan de achterkant, als je een ccr2006 hebt.

wim-v6
          Deelnemer

Welkom, Veel plezier hier, en met de Vec-Caravan

Willem

MFR

@midnight black wrote:

Welkom hier en veel plezier met de Vec.
              Hmm, heb zelf wel eens switch naar een BMW 3 station (E46) overwogen (dat zou geweldig moeten rijden) maar dat valt dus tegen.
              Heb je de Philips 4cd wisselaar, hiervoor is geen originele mogelijkheid tot mp3 wel is met wat geknutsel een mp3 speler aan te sluiten. (daar is hier ergens een topicje over)

ik ga die topic maar eens zoeken dan.

en ik had idd ook een E46. over het rijden was ik zeer tevreden. maar qua ruimte helemaal niet !! ik had die auto gewoon blind gekocht en niet goed alles bekeken. de kofferbak is echt heel klein. ook door de wiel kuipen, die veel ruimte weg nemen. en de been ruimte achter is erg matig. dus als je een station wil, moet je vooral geen 3 serie bmw nemen.

@kimmiej666 wrote:

Allereerst welkom!

1 nee, zodra de auto geen enkele sensor meer zit, gaat ie niet zeuren.

gelukkig dan maar.

mvg.

Baba

Woei weer een limbolander ;) mooie vec Marco. Veel veilige kilometers gewenst!

MFR

ik heb net de winterwielen gemonteerd. dus we gaan nu een “veilige” winter tegenmoet ……

@kimmiej666
                  : idd, geen enkele foutmelding of lage druk melding !!
                  gelukkig maar. ik zag de bui al hangen …..

@midnight black: idd, ik heb de CCR2006.

ik heb eens rond gesnuffeld, maar ik kan zo snel niet die topic vinden waar dit in beschreven word. is die topic redelijk actueel, of moet ik daarvoor héél ver terug gaan zoeken ??

mvg,
                  Marco

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.