Eerste versnellings herkenning…

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Eerste versnellings herkenning…

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ISH

Hallo allemaal,

Helaas heb ik moeten constateren dat er versnellingsbak olie lekt vanuit mijn eerste versnellings herkenning sensor. (F28)

Weet toevallig iemand of deze sensor nog ergens te verkrijgen valt, de dealer in de buurt, waar ik toch al geen fan van ben, heeft geen zin om te gaan zoeken, die vraagt om allerlei nummers van de bak, die ergens zouden moeten staan. Afijn, hij heeft dus geen zin om mij te helpen.

Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?

Groet, Ravi

Fearless
      Deelnemer

ALs je me het onderdeelnummer op die sensor geeft kan ik ik via Opel Zwolle wat regelen….

ISH

origineel gepost door Fearless
          ALs je me het onderdeelnummer op die sensor geeft kan ik ik via Opel Zwolle wat regelen….

Top!

Ik kijk het morgen meteen even na!

Groet, Ravi

Project
          Deelnemer

TRANSMISSIE SCHAKELAARGEBRUIKT MET HANDBAK MET ZES VERSNELLINGEN
            15 SCHAKELAAR, DRUK, EERSTE VERSNELLING DRUKREGELING 90423284 12 39 412

ben-limo-16v

En het doorlussen van zo’n schakelaar, heeft dat zin?

Corsa_GSi
              Deelnemer

Ik heb gewoon een tweede gehaald en deze los laten liggen aangesloten op de kabelboom.
                Dan denkt de ECU ook dat hij uit is en altijd volle druk.

Owh en Opel onderdelen kan je altijd bestellen bij http://www.duparts.nl die willen wel voor je zoeken ondanks dat het maar een paar euro kost wat je koopt. :vertag

ISH

origineel gepost door Project
                  TRANSMISSIE SCHAKELAARGEBRUIKT MET HANDBAK MET ZES VERSNELLINGEN
                  15 SCHAKELAAR, DRUK, EERSTE VERSNELLING DRUKREGELING 90423284 12 39 412

Gisteren besteld bij een andere dealer, was geen enkel probleem!

Had ik ooit al eens vermeld hoe blij ik ben met Hennie Boomkamp…. :P;):wors

Groet, Ravi

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.