Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Eerste keer in een forum :D even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2014 om 19:33 #18174277
schonen OPC he man , veel rijplezier ermee.
De eerder jaloerse reactie hier wat verder boven kreeg ik ook al enkele jaren terug van men 1ste insignia ik was er toen ook 20.
Mensen geloofden toen ook niet dat ik er zelf had voor gespaard , wat dus wel zo was.
Allesinds niet aantrekken :thumb21 januari 2014 om 19:46 #18174278@Corsaliefhebber wrote:
Beste Dennis
Beetje een raar antwoord in dit topic.
Vindt het eigenlijk nogal een Jaloerse reactie van jou richting deze 20jarige
Ken je hem persoonlijk? en weet je wat voor werk die doet?
weet jij hoeveel uren Joaquin per week maakt?en Verder: heb je bijvoorbeeld de moeite genomen om te kijken wat deze auto in Belgie kost?
hier is de configurator van Opel Belgie en de insignia opc is daar een stuk goedkoper als hier
http://www.opel.be/nl/Configurator/insignia/Start.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;De OPC kost in Belgie 46.250 euro
In NL kost dezelfde Insignia 71.195 euroDat scheelt al even een dikke 25.000 euro, tevens is als lichte vracht de wegenbelasting zeer goed te overzien in Belgie,
Dat ga je ook zeker in het lease-tarief terug zien.
_______Joaquin, veel plezier met je DIKKE OPC en succes met je bedrijf :thumb
grts Corsaliefhebber
Amai , wat een verschil ! ik zit hier dus goed in Belgie :D
21 januari 2014 om 20:00 #18174279Brute bak! Hoe vet is dat om zo’n auto te kunnen betalen op die leeftijd!
Je zit in België zeker goed wat kosten betreft, ja -_-. De prijs van een auto in Nederland wordt deels bepaald door de CO2 uitstoot. En een OPC is best goed in CO2 uitstoten. Daarom dat enorme prijsverschil.
De nieuwe BMW M5 met automaat is goedkoper dan de handbak. De paar gram die de automaat minder uitstoot en dus de lagere belasting, weegt ruimschoots op tegen de aanschafprijs ervan.En een station is gewoon handig en in veel gevallen, ook de Insignia, mooier dan sedan/hatchback. Geniet ervan!
21 januari 2014 om 21:45 #18174282@MattVC wrote:
De eerder jaloerse reactie hier wat verder boven kreeg ik ook al enkele jaren terug van men 1ste insignia ik was er toen ook 20.
Mensen geloofden toen ook niet dat ik er zelf had voor gespaard , wat dus wel zo was.
Allesinds niet aantrekken :thumbIk heb elke dag veel rijplezier!! Danku! ;D
En ja inderdaad het lijkt ongeloofwaardig maar toch is het waar. :)Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
21 januari 2014 om 21:46 #18174280@joaquindelgado wrote:
@MattVC wrote:
Allesinds niet aantrekken :thumbIk heb elke dag veel rijplezier!! Danku! ;D
En ja inderdaad het lijkt ongeloofwaardig maar toch is het waar. :)Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ps. Welke auto heb je nu?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
21 januari 2014 om 21:48 #18174281@gose91 wrote:
Brute bak! Hoe vet is dat om zo’n auto te kunnen betalen op die leeftijd!
Je zit in België zeker goed wat kosten betreft, ja -_-. De prijs van een auto in Nederland wordt deels bepaald door de CO2 uitstoot. En een OPC is best goed in CO2 uitstoten. Daarom dat enorme prijsverschil.
De nieuwe BMW M5 met automaat is goedkoper dan de handbak. De paar gram die de automaat minder uitstoot en dus de lagere belasting, weegt ruimschoots op tegen de aanschafprijs ervan.En een station is gewoon handig en in veel gevallen, ook de Insignia, mooier dan sedan/hatchback. Geniet ervan!
Een station is gewoon super handig voor mijn werk :D maar mooier zeg ik niet, enkel kwestie van smaak :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
22 januari 2014 om 17:09 #18174283[/quote]Ps. Welke auto heb je nu?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/quote]
2de insignia terug gekocht met meer opties en pk dan men 1ste , vorig jaar in juni.
160pk versie 2 liter diesel10 februari 2014 om 19:30 #18174284
The family is complete! :DVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.