Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Eerste keer in een forum :D even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2013 om 10:06 #17260689
Dag iedereen.
Ik ben joaquin, 20jaar en ben van België
Ik heb mij hier bij de Nederlandse forum ingeschreven omdat je in België niet zo veel vind over de OPC-modellen.
Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Insignia OPC.
Hier een paar foto’s van mijn auto nog in de garage dat ik zelf heb genomen want ik krijg hem pas eind deze week maar ik heb hem natuurlijk uitgebreid “getest”. PS: Ik heb ook een leuke gsm cover laten maken.Sent from my iPhone using Tapatalk – now Free
18 september 2013 om 10:14 #18174253Welkom hier!
Schitterende wagen heb je gekocht!
Veel plezier op dit forum.18 september 2013 om 10:27 #18174254@RISL wrote:
Welkom hier!
Veel plezier op dit forum.Danku
Weet u soms hoe ik mijn profielfoto kan veranderen op de app op mijn gsm?
I love OPC!!!! <3
18 september 2013 om 10:29 #18174255Wat een gave machine heb je gekocht! :wub :wub
veel plezier er mee :thumbup
18 september 2013 om 10:54 #18174256@PeterNoFear wrote:
Wat een gave machine heb je gekocht! :wub :wub
veel plezier er mee :thumbup
Plezier zal er zeker niet aan mankeren hoor!! :D
18 september 2013 om 10:55 #18174257@joaquindelgado wrote:
@RISL wrote:
Welkom hier!
Veel plezier op dit forum.Danku
Weet u soms hoe ik mijn profielfoto kan veranderen op de app op mijn gsm?
I love OPC!!!! <3
Ik gebruik zelf geen smartphone, dus daar kan ik je niet mee helpen.
De avatar moet minstens 20 pixels breed en 20 pixels hoog zijn. De maximumwaardes zijn 150 pixels breed en 150 pixels hoog. De opgegeven avatar is 640 pixels breed en 480 pixels hoog.
En je plakt de url (zonder img-tags) in het daarvoor bestemde vak.18 september 2013 om 10:59 #18174258OK. Bedankt RISL
20 september 2013 om 08:03 #18174259ook welkom hier :thumb
20 september 2013 om 11:01 #18174260Prachtige wagen en het hoesje maakt het af natuurlijk!
Veel plezier met je auto en veel veilige kilometers!
Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4
20 september 2013 om 11:15 #18174261Danku. U mag er zeker van zijn dat ik er plezier mee ga beleven!!
22 september 2013 om 09:36 #18174262Nette opc man….
Toen ik 20 was reed ik nog in een calibra v6 haha :jerry
22 september 2013 om 14:16 #18174263@Gsifreak wrote:
Nette opc man….
Toen ik 20 was reed ik nog in een calibra v6 haha :jerry
en welke auto hebt u nu?
22 september 2013 om 14:53 #18174264Ik heb nu een Astra G opc 1
23 september 2013 om 19:40 #18174265Welkom !!!
Rik :D
18 oktober 2013 om 11:15 #18174266Eindelijk heb ik hem!!!
Morgen mijn nummerplaten en dan er eens van gaan genieten._____________________________
I love OPC!!!!
18 oktober 2013 om 12:15 #18174267Dikke Bak :thumb :thumb :thumb :thumb
18 oktober 2013 om 13:34 #18174268Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!
Enkel rest mij alleen de vraag, hoe komt een 20 jarige bij een station terecht? :P
18 oktober 2013 om 13:39 #18174269@dennisnmgn88 wrote:
Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!
Enkel rest mij alleen de vraag, hoe komt een 20 jarige bij een station terecht? :P
Ik heb een eigen bedrijf als u vraag was hoe ik het me kon permitteren :D
18 oktober 2013 om 14:28 #18174270@joaquindelgado wrote:
@dennisnmgn88 wrote:
Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!
Dat die OPC bestaat is een feit, dat die mooi is ook (naja dat laatste is mijn mening) maar ik geloof niet dat die van jou is (wellicht van familie/kennis).
Ik stelde immers alleen de vraag hoe een 20 jarige bij een station terecht komt, en niet hoe je het geld ervoor bij elkaar hebt gekregen.
Tis voor mij tot nu toe een beetje veel grote woorden, geen enkel concreet bewijs dat dit de jouwe is waardoor ik een beetje sceptisch zal zijn over de eerlijkheid van dit topic tot dat voor mij het tegendeel is bewezen ;).Alvast mijn excuses voor als ik er naast zit, maar ik denk dat meerdere deze mening delen…
18 oktober 2013 om 14:51 #18174271@dennisnmgn88 wrote:
@joaquindelgado wrote:
dennisnmgn88 wrote:Zeker een hele mooie OPC dat staat vast!Enkel rest mij alleen de vraag, hoe komt een 20 jarige bij een station terecht? :P
Dat die OPC bestaat is een feit, dat die mooi is ook (naja dat laatste is mijn mening) maar ik geloof niet dat die van jou is (wellicht van familie/kennis).
Ik stelde immers alleen de vraag hoe een 20 jarige bij een station terecht komt, en niet hoe je het geld ervoor bij elkaar hebt gekregen.
Tis voor mij tot nu toe een beetje veel grote woorden, geen enkel concreet bewijs dat dit de jouwe is waardoor ik een beetje sceptisch zal zijn over de eerlijkheid van dit topic tot dat voor mij het tegendeel is bewezen ;).Alvast mijn excuses voor als ik er naast zit, maar ik denk dat meerdere deze mening delen…
Ik heb die station gekocht via het bedrijf zelf omdat me dat al goed uitkwam want hij was al als lichte vracht ingeschreven dus perfect voor me om voor 100% (kosten) in het bedrijf te steken. De auto is wel degelijk van me en als u een manier weet hoe ik het kan bewijzen dat het van mij is, dan doe ik het met alle plezier. Het is natuurlijk ook volkomen normaal dat u zich dat afvraagt en dat begrijp ik ook. Maar de auto is van mij. Om het beleefd te zeggen maakt het me niet uit wat andere denken. Het enigste dat me uitmaakt is dat ik weet dat het van me is en dat ik er nog hard genoeg voor werk ( het is immers een leasingauto ).
18 oktober 2013 om 15:35 #18174272Beste Dennis
Beetje een raar antwoord in dit topic.
Vindt het eigenlijk nogal een Jaloerse reactie van jou richting deze 20jarige
Ken je hem persoonlijk? en weet je wat voor werk die doet?
weet jij hoeveel uren Joaquin per week maakt?en Verder: heb je bijvoorbeeld de moeite genomen om te kijken wat deze auto in Belgie kost?
hier is de configurator van Opel Belgie en de insignia opc is daar een stuk goedkoper als hier
http://www.opel.be/nl/Configurator/insignia/Start.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;De OPC kost in Belgie 46.250 euro
In NL kost dezelfde Insignia 71.195 euroDat scheelt al even een dikke 25.000 euro, tevens is als lichte vracht de wegenbelasting zeer goed te overzien in Belgie,
Dat ga je ook zeker in het lease-tarief terug zien.
_______Joaquin, veel plezier met je DIKKE OPC en succes met je bedrijf :thumb
grts Corsaliefhebber
18 oktober 2013 om 15:53 #18174273@Corsaliefhebber wrote:
Beste Dennis
Beetje een raar antwoord in dit topic.
Vindt het eigenlijk nogal een Jaloerse reactie van jou richting deze 20jarige
Ken je hem persoonlijk? en weet je wat voor werk die doet?
weet jij hoeveel uren Joaquin per week maakt?en Verder: heb je bijvoorbeeld de moeite genomen om te kijken wat deze auto in Belgie kost?
hier is de configurator van Opel Belgie en de insignia opc is daar een stuk goedkoper als hier
http://www.opel.be/nl/Configurator/insignia/Start.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;De OPC kost in Belgie 46.250 euro
In NL kost dezelfde Insignia 71.195 euroDat scheelt al even een dikke 25.000 euro, tevens is als lichte vracht de wegenbelasting zeer goed te overzien in Belgie,
Dat ga je ook zeker in het lease-tarief terug zien.
_______Joaquin, veel plezier met je DIKKE OPC en succes met je bedrijf :thumb
grts Corsaliefhebber
Danku corsaliefhebber. U bericht apprecieer ik echt!!
We zijn hier immers niet om andere mensen “zwart” te maken, maar om te leren en plezier te hebben over het zelfde onderwerp dat we allemaal gemeen hebben: OPEL_____________________________
I love OPC!!!!
28 oktober 2013 om 20:26 #18174274Terug proper :D
28 oktober 2013 om 21:03 #18174275Vette bak!
15 januari 2014 om 17:47 #18174276Some pictures of my black beauty!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.