Een vreemd claxon probleem

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Een vreemd claxon probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271419
    Jo Suburban
      Lid sinds:
      1 September 2014

      Ik heb een vreemd probleem. Als ik met mijn zafira met licht aan rijd doet mijn claxon het niet. Maar als ik het licht uit zet doet mijn claxon het wel. Iemand een idee waar ik moet zoeken of kent dit probleem.

      Groet Jo

      #18280728
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Ook welkom,

        Hier is een CIM(stuurkolom module) modificatie voor geweest dan wordt er een klem om de CIM geplaatst waardoor de stekkers beter blijven zitten.

        #18280729
        Jo Suburban
          Lid sinds:
          1 September 2014

          Bedankt voor je reactie. Ik ga daar eens achter aan of is het ook zelf te doen.

          #18280730
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Dan zul je klemmetjes bij de dealer moeten vragen.
            Het klusje stelt niets voor.

            Bij de dealer zetten ze een blauw stipje achterop het stuur zodat je kan zien dat de cimmodule aangepakt is.

            Ik heb ze ook wel gehad dat ze voor een softwareupdate moesten…daar hielpen de klemmetjes niets.

            #18280731
            RutgerBn
              Lid sinds:
              15 May 2015

              Goedemiddag,

              Mijn ouders hebben ook een probleem met hun Zafira B, als ze de claxon indrukken gaat soms de radio harder of zachter, en soms is het probleem ook weg. Heeft dit ook met de befaamde klemmetjes te maken? De dealer had al gezegd dat misschien de CIM module vervangen moest worden.

              #18280732
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Kan zijn ja, eerst maar eens kijken of ie de modificatie al gehad heeft.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.