Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › een vectra(tje) gekocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2010 om 08:54 #17620345
Mooie bak, veel plezier ermee!
25 februari 2010 om 10:12 #17620346origineel gepost door Navy
Zwarte ramen rondom zou ik niet doen. Ten eerste is oom agent er tuk op en mag je betalen en de voorste ramen ter plekke van de folie ontdoen. Desnoods nemen ze je kentekenbewijs in.
Maar veel belangrijker: je enige contact met andere weggebruikers is oogcontact. Met donkere voorste zijramen is dat er niet. En ikzelf heb daar gloeiend de pest aan. Je kunt dan namelijk niet zien of die andere, met die donkere zijramen, jou ziet of niet, bijvoorbeeld bij het voorrang verlenen of krijgen. Om over ‘s avonds maar te zwijgen: als het donker is zie je met een zonnebril op ook verrekte weinig, zoals fietsers zonder of met weinig licht. Voor je eigen en andermans veiligheid: niet doen!nou ik heb altijd nog met zwatre ramen rond gereden en heb er één keer een boete voor gehad(was in limburg) :mad: maar heb toen niet mijn ramen moeten schoonmaken.ik had er een tint op die nog net mocht alleen in je raam zit al een tint en daar letten de plakkers niet op dus wordt hij net iets te donker volgens de regels.
maar het is een tint dat ze mij gewoon kunnen zien zitten en ik hun ook kunnen zien dus nooit geen problemen in het verkeer ermee.
de politie keek vorgekeer met zijn handen tegen mijn ramen naar binnen toe en zei zo dat is een nette auto mijn complimenten, toen zei ik tegen hem van ja wie maak nu mijn ramen schoon van die hand afdrukken die je achter laat hahaha.
dus bij deze gaan al me ramen weer mooie tint over heenkijk naar de foto van hij mijn ramen waren
25 februari 2010 om 10:47 #17620347Vind alleen die dashboardstrip heel erg… niet zo mooi !
Jammer dat ze zo’n mooie bak maken en dan zo’n stripje er bij ?! :cool:25 februari 2010 om 10:57 #17620348Heb zo’n zelfde lelijke strip. :(
Dat ding zit helaas zit hij ook in de deuren dus vervangen is moelijk.
Van de andere kant heb ik een bordeaux rode vectra, dus past het wel iets beter.
25 februari 2010 om 11:11 #17620349origineel gepost door speaker
Vind alleen die dashboardstrip heel erg… niet zo mooi !
Jammer dat ze zo’n mooie bak maken en dan zo’n stripje er bij ?! :cool:die stripje vind ik zelf ook niks dus gaan die in de kleur van de auto of iets anders ermee maar hoe die nu is dat gaat weg
25 februari 2010 om 11:23 #17620350:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
25 februari 2010 om 15:06 #17620351Dat is een mooie station hoor..
Veel plezier ermee..
Willem
25 februari 2010 om 19:18 #17620352mooie station hoor jij hoeft niet bang te zijn dat je snel ingehaald word :o
25 februari 2010 om 19:23 #17620353Mooie bak, veel plezier ermee :kewlpics
26 februari 2010 om 21:31 #17620354Mooie station en die kan je zeker nog mooier krijgen, ennuh lekker he power onder die rechter poot.
Jan
26 februari 2010 om 21:48 #17620355hey marnix die strip op je dashboard die plakken we gewoon zwart of carbon ;)
27 februari 2010 om 00:25 #17620356Zeer nette Vectra en let wel op bij de flitsers…..
Ben benieuwd wat je veranderen gaat, we zien de foto`ssucces
28 februari 2010 om 15:33 #17620357origineel gepost door dwerg
hey marnix die strip op je dashboard die plakken we gewoon zwart of carbon ;)oke ja dat is wel een iedee ja dat carbon :thumbup
8 maart 2010 om 12:21 #17620358origineel gepost door debolle
origineel gepost door dwerg
hey marnix die strip op je dashboard die plakken we gewoon zwart of carbon ;)oke ja dat is wel een iedee ja dat carbon :thumbup
Carbon lijkt me idd een goed plan. Zal er zeker strak uitzien!
8 maart 2010 om 15:52 #17620359origineel gepost door debolle
origineel gepost door 2e-c14nz
zo gefeliciteerd, erg nette vectra! Maar wat zijn de plannen dan? :Dmijn plannen zijn vet om laag doen dikke sloffen er onder,zwarte ramen rondom en ja niet te vergeten vette audio erin ;)
dat zal het verlopig ff zijnJouw kennende wordt het wel iets aparts:thumbup
8 maart 2010 om 16:14 #17620360origineel gepost door debolle
origineel gepost door speaker
Jammer dat ze zo’n mooie bak maken en dan zo’n stripje er bij ?! :cool:die stripje vind ik zelf ook niks dus gaan die in de kleur van de auto of iets anders ermee maar hoe die nu is dat gaat weg
hey,
mooie vec!!
ik heb nog wel een zilvere strip liggen voor op je dashbord.
de lange en de korte.
mag je voor weinig overnemen!
100% netjes en zonder krassen oid!greetz.
8 maart 2010 om 16:33 #17620361origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door debolle
hey,
mooie vec!!
de lange en de korte.
thnx voor het aan bod maar het word van carbon gemaakt :thumbup
8 maart 2010 om 16:34 #17620362origineel gepost door nova….
zo gefeliciteerd, erg nette vectra! Maar wat zijn de plannen dan? :Dmijn plannen zijn vet om laag doen dikke sloffen er onder,zwarte ramen rondom en ja niet te vergeten vette audio erin ;)
haha nee hou het netjes en beschaafd haha
8 maart 2010 om 17:17 #17620363origineel gepost door debolle
origineel gepost door c-dett16v
hey,
mooie vec!!
de lange en de korte.
thnx voor het aan bod maar het word van carbon gemaakt :thumbup
Ben benieuwd naar de uitkomst ! :agent
10 maart 2010 om 15:24 #17620364origineel gepost door debolle
origineel gepost door nova….
haha nee hou het netjes en beschaafd haha
eerst zien dan geloven haha
11 maart 2010 om 20:33 #17620365heb nog 20 inch dikke chrome wielen liggen voor je he gozer :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.