een stel vraagjes

Forumindex Forums Modellen Tigra een stel vraagjes

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    rhandy1

Nou zoals een paar al wel weten is mijn auto aan gort gereden,, nou had ik in december al n keer n ongelukje gehad waardoor mijn koplamp kapot is,, nou geeft ie dus falen en wil ie niet starten accu geeft wel 12,9 volt aan maar als ik de sleutel om draai gebeurt er helemaal niks… en deze problemen geeft ie sinds ik de koplamp kapot gereden heb,, nou ben ik dus op internet wezen zoeken naar een Uitleg van de zekeringen nou zit er een layout op het klepje maar daar word ik ook niet veel wijzer van, + ik zoek een plattegrond van de motorruimte

Heeft iemand een foto of link naar een site met een afbeelding of een legenda van de zekeringen? en van het motorruim

( ben een beetje opzoek naar welke bedrading waarvoor is en welk onderdeel dient voor wat)

de vorige eigenaar heeft heel slordig alles aangesloten gehad en wil het allemaal vervangen met nieuwe bedrading maar ik moet dus wel weten waar alles voor dient :P

alvast bedankt :D

Dominic

dat schema staat al ergens hier.. en ook een PDF van een instructie boekje..

moet je ff de zoekfunctie gebruiken ;)

Fearless
        Deelnemer

Denk dat er wat anders aan de hand is.

Krijgt je startmotor nog stroom vanaf het contact?

Zoiezo ff alle zekeringen loshalen en goed bekijken (stop ze wel weer goed terug ;P)

Dominic

en soms lijken zekeringen nog heel maar zijn ze het niet.. ;) ff doormeten dus

Fearless
            Deelnemer

piepstand multimeter er op

rhandy1

haha heb ik al gedaan :P maar dat was t probleem niet..
                heb net met men pa anderhalf uur in de regen gestaan en we zijn erachter gekomen

De kabel die van de + loopt (wsl naar je dynamo) was helemaal los allemaal koperdraden die allekanten op staken

De coating was helemaal gesmolten ( koortsluiting ) toen men pa dus die kabel er met de hand op drukte met de losse koperdraden
                deed ie het weer en liep hij zolang ik op t gaspedaal pompte stopte ik viel ie direct weer uit ( als men pa die draad er weer afhaalde )

komt er dus op neer dat hij niet lang genoeg via de accu draait tot de dynamo aanspringt dus pleurt ie direct uit

mjha morgen maken we die draden weer goed vast aan de pool en dan moet hij in elk geval weer lopen.

en dan maar op naar een schade bedrijf om de schade te laten taxeren :P

bedankt voor de antwoorden :D

Dominic

gelukkig maar een klein ding ;)

Bu5t3d

mocht je het toch nog nodig hebben ;)

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=131373

rhandy1

idd maar n klein ding is inmiddels netjes opgeschuurd en weer netjes gemonteerd loopt weer als n zonnetje :P
                      nou deze week maar ns de schade taxeren nu ik eindelijk feedback van de tegenpartij heb :S

en bu5t3d DIE HAD IK NODIG THANKS!! :D

Bu5t3d

graag gedaan he ;)

daar is het een forum voor :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.