Een paar vragen over de bediening

Forumindex Forums Modellen Crossland Een paar vragen over de bediening

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    TheRealWheely
    Deelnemer

Hallo allemaal,
      Ik rijd al jaren met veel plezier Opel maar ik vond het nu toch wel tijd om hier maar eens een account aan te maken in de hoop op wat tips.

Ik heb deze week mijn Corsa ingeruild voor een nieuwe Crossland Elegance. Ik verwachte eigenlijk dat alles direct vertrouwd zou aanvoelen maar een hoop dingen zijn toch weer net ff anders en niet alles staat erg duidelijk in de handleiding.

Misschien heeft één van jullie een goede tip voor één van mijn vragen:

• De Crossland heeft verkeersbordherkenning en geeft steeds keurig op het display de maximum snelheid aan. Maar als ik net iets harder rijd, dan begint ie te piepen en dat is best irritant. Ik heb nog niet kunnen vinden hoe je dat geluid kunt uitzetten.
      • Als je geparkeerd staat met het contact aan (motor loopt dus niet), bijv omdat je op iemand staat te wachten, dan verschijnt na een paar minuten op het Driver Information Center (het kleine kleurendisplay tussen de meters) de melding: ‘ECO-mode’ en vervolgens schakelt alles uit net alsof je het contact hebt uitgezet. Is er een manier om dit uit te zetten?

Groeten,
      Henry

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.