Een opel kadett c coupe… en een nieuw forum lid

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Een opel kadett c coupe… en een nieuw forum lid

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ynze

hallo hallo!

Ik ben nieuw hier, even voorstellen dus!

Ik ben Ynze, 19 jaar, gitarist en applicatie ontwikkelaar in spe

Sinds een jaartje geleden ben ik in het bezit van een Opel kadett c coupe deluxe automaat in bernstein gold.

De motor is zeer origineel: een 1200s die waarschijnlijk nooit een complete revisatie heeft gehad.
      De auto is 3 jaar geleden overgespoten geweest, en de velgen, bandenmaat en de tankdop zijn niet origineel, dit hoop ik op te lossen. ;)

Een aantal modificaties zijn al gemaakt, o.a: elektronische onsteking, nieuwe onstekingskabels, nieuwe bougies, nieuwe radiator slangen, nieuwe klepdekselpakking enzovoort.

Ook heb ik er een orginele radio in gezet (de auto heeft 37 jaar lang geen radio gehad)

Zie hier een filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=qfyegMIyG3M

Auto rijdt als een zonnetje, ben er recent mee op vakantie naar frankrijk geweest:

Ik heb enorm veel plezier met mn kadettje en heb ook een zwak voor andere youngtimer opels (kadett B, Manta A, Rekord C enzovoorts)

Ik hoop hier nog veel te kunnen leren over mn kadettje :)

Groeten,

Ynze

KRSA2000
      Deelnemer

Welkom! Veel plezier met je mooie kadett en vooral vele veilige km’s!

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

commo 67
        Deelnemer

mooi coupetje! :thumb

Anoniem

Blijft een mooie bak! Had hem ook op Opel Kadett C Forum gezien. Veel plezier er nog mee!
            Op Facebook zijn ook de nodige groepen en informatie te vinden om het leuk en makkelijk te maken!

Ynze

Dank voor alle reacties!

@KRSA2000 wrote:

Welkom! Veel plezier met je mooie kadett en vooral vele veilige km’s!

Veilige kilometers, hoop ik wel op. Binnenkort gaat mijn kilometer teller over de 100.000, en terug naar nul. Of die dat eerder heeft gedaan weet ik niet ;)

@JvV wrote:

Op Facebook zijn ook de nodige groepen en informatie te vinden om het leuk en makkelijk te maken!

Als deze groepen niet gesloten zijn ( ik heb geen facebook account, ik ben meer een twitteraar :D ), zou ik graag wat links willen hebben! :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.