Beste allemaal
Ik ben kees en kom uit brabant, ik overweeg een opel blitz camper, en of een citroen C35,
ik ben dus lid geworden ook om te orienteren en te vragen waar ik op moet letten en zo rottigheid etc. Kan je
nog plaatwerk krijgen, zijn de banden betaalbaar en te krijgen en rijdt het een beetje
ik kan er een overnemen die nog niet is afgewerkt met wel apk, het laswerk is gedaan
(hoe weet ik niet goede lassers zijn zeldzaam) zag allen roeststrepen binnen aan de raamstijl
passagierskant er is dus nog werk aan, zag bij deze camper dat er geen achterdeuren
inzitten maar is dichtgemaakt.
De raamstijlen en Astijlen zijn die een beetje te repareren, ik las de auto heeft een eigen dragende
balkensysteem en wat er op staat kan er zelfs af, dus voor apk is een gaatje in de carosserie niet van
belang, dat scheelt.
Las ook motor maakt 4000 toeren bij 80 km uur?? :shock: dat zal een lawaai geven, ik kan me dat
niet voorstellen als de motor 70 pk, een coompressie van 9 a 10 en 2.5 liter is, dat duidt dus op een
lange slag motor met koppel. een manual is die ergens te vinden.
er zit nog apk op in juli moet ie weer.
motor is een lijn 6 vebruik volgens die man een op 8.5 benzine, is wel erg zuinig voor zo,n 6 meter
lange bus van 2500 kilo en 6 cilinder mijn ford camper met V6 lipe een op 5..
Oke gelijk een paar vragen maar lijkt me leuk om deze wagen op de we te krijgen en ik denk dat ze
waardevoller worden naar de toekomst toe, plus een ruim huisje als het eens echt crisis word.
vrg kees