Een hulpje met banden wisselen… en dan dit…

Forumindex Forums Modellen Astra Een hulpje met banden wisselen… en dan dit…

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214672
    frankvanhuet
      Lid sinds:
      3 January 2009

      Ik heb nogal pech gehad… een vriend van me wilde even helpen met banden wisselen naar winterbanden. Aangezien ik een complete set heb met velgen is het een eenvoudig klusje om zelf te doen.

      Ik had de voorwielen gewisseld toen ik een telefoontje kreeg. Hij ondertussen met achterwiel bestuurderskant aan de gang… hoor ik ineens een hele fijne kraaaak….. had die slimmerik de krik zo onder de auto gezet dat ie nu zeg maar in de auto zit… heel voorzichtig verwijderd, maar stuk achter dorpel is aan onderkant gewoon kapot… iemand een idee hoe dit te repareren valt?

      #17558385
      Aapje
        Lid sinds:
        1 January 2009

        Tja eruit slijpen nieuw stuk erin lassen… Of een goede anti-roest behandeling doen, en een plaat eroverheen lassen…

        is ‘t gene wat bij mij naar boven komt.. :o

        Wat een druiloor -offtopic

        #17558386
        frankvanhuet
          Lid sinds:
          3 January 2009

          Ik ga er een stukje plaat in lassen vandaag…. dat idee had ik ook al… tsja… duidelijk nog nooit een auto op de krik gezet… :(

          #17558387
          Aapje
            Lid sinds:
            1 January 2009

            Ach heeft iemand bij mijn Astra geflikt… Maar goed ik heb ‘m gekocht met die deuk erin :P

            Wel opletten dat je de roest goed bestrijd he! Anders kan je die dorpel over een tijdje weer opnieuw lassen

            #17558388
            sjekerweten
              Lid sinds:
              30 October 2006

              yo
              ben je beetje wijs met je auto…….
              Niet mee zitten te kloten. Laten repareren.
              Niet om je kameraad hoor. Maar jullie jij hij is toch verzekerd.. Niet op auto verzekering maar gewoon aansprakelijkheids verzekering WA. Was toch ongelukje. even bellen met vezekering. Komt vast allemaal goed.

              anyhoe. succes

              #17558389
              wesley015
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 June 2009

                origineel gepost door sjekerweten

                yo
                ben je beetje wijs met je auto…….
                Niet mee zitten te kloten. Laten repareren.
                Niet om je kameraad hoor. Maar jullie jij hij is toch verzekerd.. Niet op auto verzekering maar gewoon aansprakelijkheids verzekering WA. Was toch ongelukje. even bellen met vezekering. Komt vast allemaal goed.

                anyhoe. succes

                Hoezo “niet mee klooien”?
                Een stukje er in lassen is niet ernstig ofzo.
                Als je een beetje handig bent is er geen probleem.

                #17558390
                sjekerweten
                  Lid sinds:
                  30 October 2006

                  Ik snap wel dat je er zo een nieuw plaatje in hebt. Zo bedoel ik dat niet… Ik denk dan gewoon in die tijd dat ik aan me auto zit sleutelen Hoef ik geen vrij te vragen bij de baas… Ik bedoel kan ik ook geldverdienen.
                  En ik ben ja verzekerd. Ik betaal niet voor nix premie.

                  Maar als ik het helmaal mis heb moeten jullie me corrigeren…. yoyo

                  #17558391
                  frankvanhuet
                    Lid sinds:
                    3 January 2009

                    Guys ;) Ik heb deze week vrij :) dus had wel even tijd. Verder is dat stukje lassen juist iets wat niet zo’n probleem is voor me :)

                    Ik heb al een afspraak gemaakt om het stukje over te laten spuiten ;) dat doe ik dus niet zelf.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.