Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › een groot probleem met opel corsa c 1.2 twinport
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2015 om 08:51 #18299272
Ok als het je klepseals zijn dan ben je met alleen die voor nog geen 25 euro klaar aan onderdelen… Iemand van hier voor hulp kost niet veel (kleine vergoeding) en als je er een nieuwe distributieketting op wil kost die 130 euro zoals in de link die ik je heb laten zien.. Maar de keus is aan jouw of je je auto wil repareren of verkopen.. Een auto zal minder snel en voor minder geld verkopen als er een dikke rookwolk achteruit komt… Dus ook daar zit een keerzijde aan
17 oktober 2015 om 09:32 #18299273dat begrijp ik wel, een handelaar zal alles erbij halen om zijn aanwinst voor n prikkie te krijgen begrijpelijk uiteraard tis zijn brood, echter de auto is ook mijn broodwinning en om de boodschappen in huis te halen.
momenteel ben ik overgeleverd aan de fiets ook niet verkeerd maar er komen tijden aan waarin de fietspaden hier niet super worden bijgehouden en das weer niet goed het eigen risico :wors
wellicht dat de auto voor hobbyisten die over de nodige kennis en ervaring beschikken plus het materieel in huis hebben (mbt tot uitlezen en doormeten) voor n prikkie op kan lappen om er zelf nog veel plezier aan te kunnen beleven of uiteindelijk nog n leuke opbrengst uit kan halen voor zichzelf.
op mp zie de auto in rijdende conditie tussen de 2 en 3000 opbrengen,de mijne doet het helaas niet en op basis van alles wat er is besproken en ik niet weet waar het ophoud kwa kosten doe ik m dan liever weg ook omdat ik verder geen middelen heb om alles zelf te kunnen checken,heb zelfs nog nooit zelf gesleuteld aan een auto dus zelfs t punt van olie eraf laten lopen filter vervangen en weer vullen is dan al iets groots voor n leek.
apk nog 6 mnd op de auto en opzich onderhoudvrij vanwege zijn ketting hij heeft nog n goede carroserie tot afgelopen maandag altijd starten en lopen en ook nooit verrassende onkosten aan gehad.
maargoed ik weet het ook niet dus n indicatie kwa opbrengst is handig om t allemaal te overwegen is wel handig.
17 oktober 2015 om 09:39 #18299274Nogmaals.. Vraag hulp van het forum.. Hier zitten genoeg menssn die je erbij kunnen helpen..
17 oktober 2015 om 13:16 #18299275Enige juiste conclusie lijkt mij om er iemand vrijblijvend naar te laten kijken met verstand van zaken! Je kunt van alles bedenken, maar er zal eerst bij je auto een diagnose gesteld moeten worden. Ik weet niet waar je vandaan komt maar er is wellicht iemand die in de buurt woont en er eens naar wil kijken.
17 oktober 2015 om 13:18 #18299276@midnightblack hij komt uit overijssel staat in zijn eerste post
17 oktober 2015 om 14:10 #18299277Overijssel is groot he….. Ik bedoel meer een plaatsnaam.
17 oktober 2015 om 14:15 #18299278@midnight black wrote:
Overijssel is groot he….. Ik bedoel meer een plaatsnaam.
Hmm touché daar heb je een punt.. Whah
19 oktober 2015 om 11:42 #18299279@Ruco wrote:
@Ruco wrote:
wat is de auto in deze conditie waard,wat is een reeel bedrag mocht ik m weg doen eigenlijk,ik weet rijdend is allezins beter maargoed ben ff alle mogelijkheden aan het overdenken
je verhaal is duidelijk echter omdat ik zelf geen verstand van dit soort dingen heb wil ik niet gaan lopen prutsen aan de auto en wellicht ongewild nog (meer) schade aanbrengen.
dus ben aan t overwegen de auto in de verkoop te zetten.
Ik denk dat als je hem verkoopt moet denken aan €500 tot €750,-.
Aangezien hij niet loop is het voor een koper zeer slecht in te schatten wat de reparatiekosten zullen zijn.
De mógelijke kosten kan je bijna 1 op 1 van de verkoopprijs afhalen.Maar zoals eerder al is gezegd… stap 1 is het uitlezen van de auto. Als je hier (http://opel-forum.nl/viewforum.php?f=185) een bericht achterlaat, heb je goeie kans dat iemand je wel wil helpen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.