Een andere kant op…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Een andere kant op…

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    EastCoastCruising

Hallo allen, mijn naam is Elwin Molenaar en ben 38. Kom eigenlijk uit de luchtgekoelde VW hoek maar ben die “scene” een beetje zat aangezien men vindt dat er een flink prijskaartje aan een soort lifestyle hoort te hangen. Ik heb op dit moment helaas geen luchtgekoelde VW meer, ik had wel een kever uit 1968 maar die heb ik moeten verkopen aangezien we weer terug naar Nederland gingen verhuizen en er was een beetje te veel werk aan om dat voor die tijd af te krijgen.
      Dus ik was eigenlijk opzoek naar iets anders en zag laatst in het dorp (Dieren, tussen Arnhem en Zutphen) een mooie Opel Rekord C staan en was wel een beetje verkocht. Maar ja ben nu een beetje benieuwd voor hoeveel zo’n Rokord C weg gaat. Voor mij hoeft zo’n auto niet perfect in de lak te zitten en het interieur mag ook best wel een opknapbeurtje nodig hebben, zolang de auto maar hard is en de motor goed is.

Ik ben dus een nieuweling in de Opel wereld en heb ook nooit echt op oude opels gelet maar ik moet zeggen dat ik toch flink wat gemist heb.
      Meer vragen zullen wel volgen als we het geld hebben om te sparen en daadwerkelijk rond kunnen kijken (tja ik begin altijd veels te vroeg met kijken, vind mijn vrouw dan, ik zelf niet eigenlijk) ;)

Moet zeggen heb altijd de neiging ombij zo’n voorstel topic om dan met “mijn naam is Elwin Molenaar en ik doe Donald Duck na” te beginnen… Voor de mensen die Wordt Vervolgd nog van de TV kennen :thumb

Corsaliefhebber
      Deelnemer

:ass :ass :ass :ass :ass :ass

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

Anoniem

Welkom, en inderdaad de gehele andere kant op. Veel plezier hier op het opel-forum

Anoniem

dat van dat prijskaartje had ik in n ver verleden ok al eens gemerkt
              toen ik nog lid was van de gti club holland :shock:

toen telde je enkel mee als je veel geld uitgaf
              ipv zelf dingen te doen/maken

das in de opel wereld niet zo ;)
              tjah je koopt n leuke c rekord al rond de 1500 euro
              met apk als je n beetje geluk hebt ;)

trashmetal
              Deelnemer

Hey Elwin, welkom op het opel forum!
                mooie wagens die c rekord’s voor rond de 1500 euro heb je wel een leuk exemplaar (met werk)
                onderdelen zijn in vergelijking tot vw niet duur
                en nog best goed te vinden, veel uitwisselbaar met andere types

Veel plezier in de Opel wereld toegewenst ;) :thumb

EastCoastCruising

Dank allen en mooi dat hoor ik graag, tja het enige wat ik eigenlijk wil doen met zo’n auto is, als het een sedan is, verlagen die handel op standaard velgen en de lak laten zoals tie is, binnenkant met mexicaanse dekens bekleden en klaar. als het een coupe is dan gaat de achterkant omhoog met grote banden voorkant omlaag. zit wel nu meer in de eerste richting te denken. Als er maar niet aan gelast hoeft te worden. hoezen voor de stoelen zijn makkelijk te maken en kosten me kop ook niet. zijn die bakken een beetje te verlagen? hij hooft niet over het asfalt te schuren maar een beetje naar beneden is wel fijn. Ben meer een beetje ‘t Rat Rod type ipv alles orgineel en netjes houden. :angel

usbstick
                  Deelnemer

welkom hier, ik hou ook wel van rat rod looks al heb ik 2 glimmende bolides voor de deur staan, maar dat is een hele andere kant van mij haha..
                    ik zou ook voor de sedan gaan,beetje verlagen, roest neutraliseren want het mag wel te zien zijn maar niet gaan rotten ;) dobbelstenen erin en rijden maar..

oja, doe han pekel de groeten als je m ziet :thumb

arjan

EastCoastCruising

Cool, maarruh is dat een beetje te doen een rekord C verlagen? Heb al gezocht op internet en hier op het forum maar nog niet echt iets erover kunnen vinden.

usbstick
                      Deelnemer

Tuurlijk kan dat, voor alles is een oplossing..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.