Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › EDS UITSLAG Uitlaat gefixt:D + precat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 mei 2010 om 17:15 #17667453
De downpipe met de cat is idd 63.5 mm.
Standaard is het catback laatste deel over de achteras zelfs
55 mm dus of dat beter dan jou 70 mm flowed is wel heel apart.
Dit is tenminste wat ik bij mijn auto meet.
Zal morgen nog eens nameten.(heb toch alles nog zo liggen)10 mei 2010 om 17:24 #17667454waarom zet je niet ook een pijp door je demper?
is denk ik de meest goedkope oplossing.10 mei 2010 om 17:35 #17667455Nouw volgens arno was dat heel veel werk en ik kan zelf niet lassen :(
10 mei 2010 om 17:36 #17667456Wes miss is het een idee om het lassen aan me oom over te laten!.
Mischien even lief aankijken;)10 mei 2010 om 17:40 #17667457Jah is een optie als die rvs kan lassen :D maar moet zoiezo denk andere einddemper hebben heb nu links en rechts systeem en dat zuight
10 mei 2010 om 18:43 #17667458Zitten die mensen van EDS alleen in Duitsland?
Ben van plan om hier ook heen te gaan.
10 mei 2010 om 18:45 #17667459jupz helaas wel haha in marl
10 mei 2010 om 20:24 #17667460Toch maar eens contact opnemen over een tijdje:P
11 mei 2010 om 16:40 #17667461zou ik zeker doen is de moeite waard:D
16 mei 2010 om 18:41 #17667462eej wes……
mooie cyfers….helaas een lege portomonnaie!!!!!!hahahah
maja…je bent op de goede weg…..ik zou die simons eraf halen,en die weg brengen naar een goede lasser,je weet ik kan d.pipes leveren.
maar ook die kosten nog aardig geld.kan je beter die simons laten aanpassen.
je duplex sys zou ik gewoon nog lekker houden.ik heb nu ook een visje uitgegooid bij een custom uitlaatbouwer,wat het kost om een enorme middendemper te laten monteren op de sky…..
komt goe………..
17 mei 2010 om 14:54 #17667463Hey Ro
Jah ik zit er ook idd aan te denken om alleen die dempers te laten aanpasse/vervangen en dan de rest te laten zitten dat is zoiezo al 70 mm en rvs en me voorpijp is volgens eds al goed.
Maar als jij antwoord heb van je custom bouwer laat het me dan weten want zoals je weet ben ik ook wel klaar met de assie en ik wil hem wel ff afmaken en dan weg doen dus heb eigelijk niet zo heel veel zin om nog een paar duizend euro er tegen aan te gooien.
26 mei 2010 om 20:40 #17667464kan bij milltek toch allen eind demper kopen , en vondt ze voor de subaru niet duur en goede kwaliteit
heb mijn spul toen gekocht via seat dealer van de velden in zoetemeer (ff vragen naar gregory) binnen 2 weken binnen. was voor 2.75 inch midden demper met flame killer 150 eurie kwijt en heb er ook 1 gehad zonder flame killer en die was geloof ik iets goed koper .maar suc6 er mee greetz dennis
30 mei 2010 om 17:27 #17667465Hey,
Nou ik ga omdat eds het aanbeveelt lekker op save spelen en gewoon een friedrich systeem bestellen.
Gewoon vanwegen de pas vorm en de kwalitieit.30 mei 2010 om 21:41 #17667466die demper kan ik makkelijk aan passen holle stuk er af slijpen en stukje pijp er tussen.
31 mei 2010 om 13:39 #17667467origineel gepost door Andre Botter
die demper kan ik makkelijk aan passen holle stuk er af slijpen en stukje pijp er tussen.Hey andre uhm waar woon je? dan moeten we ff wat afspreken:D
1 juni 2010 om 21:36 #17667468Lekkerkerk maar dat weet je nu al:D
2 juni 2010 om 20:39 #17667469origineel gepost door Andre Botter
Lekkerkerk maar dat weet je nu al:Djah idd moet maar eerst een keer eerst forum lezen dan pas me u2u maar ik bel je volgende week:D
13 juni 2010 om 10:30 #17667470Gebeld ga van de week langs:D
15 juni 2010 om 13:09 #17667471@ zetos
Hoezo limited @ 5000rpm? :hmmz
15 juni 2010 om 19:44 #17667472Hey MyzterOpel,
Nouw zoals je heb kunnen lezen kwam ik bij eds.
En ging me auto op de bank en daar kwam uit dat me uitlaat te veel tegendruk had en dat werd heel erg na de 5000rpm zo erg dat me uitlaat de gassen terug drukten via me uitlaat kleppen. Dus werd mij geadviseerd totdat ik een ander uitlaat systeem heb of het probleem heb opgelost om onder de 5000 rpm te blijven.origineel gepost door MyzterOpel
@ zetosHoezo limited @ 5000rpm? :hmmz
16 juni 2010 om 07:37 #17667473origineel gepost door zetos
Hey MyzterOpel,Nouw zoals je heb kunnen lezen kwam ik bij eds.
En ging me auto op de bank en daar kwam uit dat me uitlaat te veel tegendruk had en dat werd heel erg na de 5000rpm zo erg dat me uitlaat de gassen terug drukten via me uitlaat kleppen. Dus werd mij geadviseerd totdat ik een ander uitlaat systeem heb of het probleem heb opgelost om onder de 5000 rpm te blijven.Ahaa op die manier! dagt al :hmmz! :P
18 juni 2010 om 16:51 #17667474en al geweest bij botter??
18 juni 2010 om 22:25 #17667475hey
ga morgen langs zaterdag.
Dus moet wel vroeg op maar dan heb je ook wat.
Laat het je morgen weten.
Groetjes.
19 juni 2010 om 11:47 #17667476Zo vandaag bij André geweest.
Nadat hij me 30 keer verteld heb hoe ik moest rijden haha :jerry:jerry:jerry.
Dus auto omhoog op de brug en oeff wat een drama is me uitlaat zeg weet niet wie hem gelast heeft maar
die mag nog wel eens een cursses lassen nemen.Dus André trekt hopla me demper eronder uit kijkt ff tekent hem af en slijpje hier slijpje daar zo de holle ruimte van me demper was weg stukje pijp erop gelast en André monteer de demper weer terug.
Terug weg:
Ik ree lekker naar huis en me blok was inmiddels al warm dus ik d8 nouw zou ik verschil voelen.
Nou geloof dat dee ik vanaf de 4500 rpm trokt ie als een malle ik dacht :wtf me ouwe astra is terug:DMaar jah nu moet ik weer na een tuner voor de stage 3 custom map..:D
Dus André Bedankt.:thumbup:thumbup
20 juni 2010 om 11:18 #17667477mooi man
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.