Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 juni 2010 om 08:41 #17222376
ik heb gister bij d nieboer de onderdelen gehaald die ik nog voor mijn kadett nodig was.
daar bij zit ook de computer die bij mijn Garrett turbo hoort.
nu komt er uit de computer een dikke draad. op de foto het bovenste draad.
die door nieboer gelabeld is en er staat op. op blok.
nu is mijn vraag waar op blok?
+, – , dynamo, bobine, ? , ?is er iemand die weet waar die draad op moet?
Uploaded with ImageShack.us
12 juni 2010 om 09:13 #17686825gelukkig je hebt hem :D
12 juni 2010 om 09:28 #17686826D Nieboer weet dat wel ;)
12 juni 2010 om 09:34 #17686827origineel gepost door freek corsa
D Nieboer weet dat wel ;)nee hij wist het niet meer:(
vandaar deze vraag
12 juni 2010 om 09:38 #17686828Heb je Patrick al gevraagd ?
Hij is nu nog wel in China denk ik.
12 juni 2010 om 10:13 #17686829origineel gepost door freek corsa
Heb je Patrick al gevraagd ?Hij is nu nog wel in China denk ik.
nee ik heb verder nog niemand gevraagd.
ik verwacht dat ik hier op het forum zeer snel het juiste antwoord heb.op de eds site staat het niet daar staat alleen het aansluiten van de standen schakelaar op.
12 juni 2010 om 13:43 #17686830waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
want die heb je n iet nodig volgnes mij12 juni 2010 om 13:45 #17686831waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
want die heb je n iet nodig volgnes mij12 juni 2010 om 13:47 #17686832ik heb wel een bijlage hoe je die damfrad aan moet sluiten
maar weet je zeker dat het fhase 3 is en en geen 3,5
wel vaag12 juni 2010 om 13:54 #17686833ja volgens mij was het ook phase 3.5 :)
ik zou haast zeggen bel EDS op :)
12 juni 2010 om 14:42 #17686834aan de schakelaar zitten 3 draden ( 1 moet weer vast)
en er is 1 dikke losse draadop het papier van de testbank staat phase 3
12 juni 2010 om 21:06 #17686835geef me je mail adres maar op u2u dan stuur ik je de beschrijving naar je toe van de damfrad
12 juni 2010 om 21:08 #17686836ojah het is van de schakerlaar welke kleur? kan zo kijke naar mijn schakelaar
13 juni 2010 om 10:14 #17686837de draden van de schakelaar zijn rood-blauw-groen
en het losse draad is rood en is dikker als de andere draden op de foto het bovenste draad.14 juni 2010 om 15:26 #17686838dta losse draad met dat blaadje er aan heb je niet nodig.
en dat hoort er ook niet bij tenmiste bij mij niet
en kheb een complete set mischien iets te maken met die garret kheb geen idee14 juni 2010 om 18:24 #17686839ik heb de vraag ook naar eds gestuurd en heb antwoord gekregen.
hij zit op pin 24 en is een extra aarde draad die op de injectorrail moet komen14 juni 2010 om 21:54 #17686840aha beetje rare kleur voor een aarde draad :hmmz
maja opgelost:wors
15 juni 2010 om 15:39 #17686841huh wat raar waarom heb ik dat niet
en hij rijd perfect zonder die draad15 juni 2010 om 15:45 #17686842origineel gepost door skinsdale
huh wat raar waarom heb ik dat niet
en hij rijd perfect zonder die draadheb jij die chip zelf ingebouwd of eds?
deze is bij eds ingebouwd ik moest van hem wel mijn computer open maken om te controleren of hij echt op pin 24 zat.
dus hun doen dat ook niet standaard( als hun het al gedaan hebben?)16 juni 2010 om 13:42 #17686843Wel in combinatie doen met 4bar drukregelaar zwaardere pomp koudere bougies (fr6dtc) en arp drijfstang bouten anders is het genot van korte duur.
16 juni 2010 om 15:40 #17686844ik heb de drukregerlaar op 4,5 staan en ook fr6dc
en binnekort arp bouten
ik heb de damfrad zelf in de ecu gesoldeert
en ik heb de bijlage wie er bij hoort hoe je wat aan waar soldeert
maar die aarde draad op pin 24 staat nergens ook niet bij fhase 3,5.
ik rij zonder die aarde draad en kheb geen problemen
magoed het kan zijn dat eds dat nu wel doet
khoop niet dat die dikke draad los komt in je ecu want dan heb je wel een probleem16 juni 2010 om 16:55 #17686845eds geeft aan dat je Bosch F6DTC bougies moet nemen
wat is dan het verschil met de FR6DC?16 juni 2010 om 17:36 #17686846De T bij geeft het type electrode aan , de R bij de andere staat voor een uitvoering.
:cool:
Bosch bougies > vergroot aanzicht sleutel voor de typeformule.16 juni 2010 om 20:47 #17686847dus het zijn de zelfde?
maar op verschillede manieren geschreven16 juni 2010 om 20:52 #17686848rijdt hij al?:D:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.